گروه تئاتر جوان

۰۲.۱۱.۱۳۹۱ - پذیرش بازیگر در تمام رده های سنی توسط بخش تولید گروه

مدیر بخش تولید گروه تئاتر جوان اعلام نمود : با توجه به برنامه تولید چند اثر نمایشی که تا خرداد ماه سال 92 بایستی به اجرا برسد . قرار است که در کل شهرستان میبد با تبلیغات گسترده و با یک گزینش درست علاقه مندان به بازیگری را دعوت به همکاری نماییم ... 


این در حالی است که گروه در دو بخش کودک و نوجوان و همچنین جوانان در حال فعالیت می باشد و برای تکمیل عوامل مورد نیاز دست به این اقدام می زند . در این گزینش بازیگران از سن 5 سال به بالا انتخاب خواهند شد و هیچگونه ملاکی مبنی بر گذراندن دوره قبل از حضور در کارگاه ها نخواهد بود . بلکه به میزان علاقه ، استعداد و خلاقیت علاقه مندان بستگی خواهد داشت . مدیر بخش تولید افزود : در این تولیدات مطمئنا ورک شاپ های آموزش بازیگری و نقد نیز خواهیم داشت و سعی داریم کلاس انحصار یک فکر و آن هم افکار شخصی نباشیم . برنامه ما رشد قابل توجه دوستان در امر تولید درست خواهد بود که از وظایف اصلی اعضای گروه می باشد.
منتظر حضور دوستان علاقه مند خواهیم بود در هر رده سنی که باشید. تحول اساسی در نحوه تولید نیازمند تغییر اساسی در تمام رده های گروه می باشد که در آینده نزدیک توسط شما صورت خواهد پذیرفت . هرچند سرپرست گروه در پیامی اعلام کرده است که یک نیروی صادق و با مسئولیت بهتر از هزار نیروی دورو و بی مسئولیت است . اما باز پذیرای دوستان بامسئولیت و صادق هستیم هر چند تعدادشان محدود و اندک باشد . 


نویسنده : http://teatremeybod.ir
لینک مستقیم این مطلب : http://teatremeybod.ir/index.php?name=news&op=view&id=166