گروه تئاتر جوان

۱۳.۱۱.۱۳۹۱ - آینده گروه با تولیدات خوب امروز روشن خواهد بود .

سرپرست گروه تئاتر جوان در جمع اعضای گروه خود گفت : امروز را با کم کردن بحث های حواشی می توان خوش درخشید . شما هنرمندان باید به حواشی گروه هیچ اهمیتی قائل نشوید و این مسائل نباید باعث دلخوری و ناراحتی شما بشود . همیشه در کنار ما افراد به ظاهر هنرمند هستند که به خاطر اینکه خودشان جربزه رشد را ندارند، پس از رشد دیگران ناراحت می شوند و آنها را به مسخره می گیرند . عزیزان من اهمیت ندهید .... 


سرپرست گروه در ادامه افزود : آینده گروه با تولیدات خوب امروز روشن خواهد بود . شما باید بدانید که هیچ کدام از گروه های دیگر در استان یزد و حتی تهران چیزی بیشتر از شما ندارند و همه آنها با تلاش و کوشش توانستند رشد کنند . البته درست است که پایه های بازیگری در مرکز استان و حتی مرکز کشور از جمله کسانی هستند که سالیان سال است در حال انجام این کارند ولی در شهرستان میبد و خیلی از شهرستان ها اکثر خانم ها و حتی آقایان، بازیگر از دوران دبیرستان تئاتر را شروع می کنند و تازه وقتی که در دوران رشد و شکفتن و به قولی گل گیری آنهاست، همه به سراغ زندگی خودشان می روند . یکی سراغ کار می رود و تئاتر را رها می کند. یکی ازدواج می کند و دیگری علاقه اش را از دست می دهد . اما بالاخره دو یا سه نفر هم باقی می مانند که عشق تئاتر دارند و تازه باید از صفر با اعضای جدید شروع کنند . 
پس بنابراین شما دوستان باید از پایه های فعال و همیشگی تئاتر باشید و اجازه ندهید که حرکت ما دائما فراز ونشیب داشته باشد و کمک کنید که این حرکت با اعضای ثابت برنامه توأمان ادامه پیدا کند و در آینده جواب خوبی را بدهد . شما وقتی می توانید نتیجه ای بگیرید که ماندگار باشید و به فکر رشد در کنار گروه باشید . بله می توان برای آموزش به شهرهای مختلف رفت ولی برگردید و به تئاتر شهر میبد کمک کنید، به جایی که به آن تعلق دارید . باید آینده تئاتر میبد را شماها برنامه ریزی کنید . وقتی مسئولین و متولیان هنری فقط به فکر میز و کرسی شان هستند و تابحال دردی از شما را دوا نکرده اند شما به هیچ عنوان به فکر چاکرم و مخلصم آنها نباشید تا به نون و نوایی برسید . شما به فکر هنر خود باشید تا به واسطه آنها به ابتذال کشیده نشوید و به فساد های اقتصادی و اجتماعی دچار نگردید که عمر مفید هر کدام از اینها مشخص شده است . 
بگذارید هنرمند منش بمانید و به راه درست هنری بروید و با افتخار بمیرید ... همین و بس ... 

نویسنده : http://teatremeybod.ir
لینک مستقیم این مطلب : http://teatremeybod.ir/index.php?name=news&op=view&id=171