گروه تئاتر جوان

۲۹.۱۱.۱۳۹۱ - همکاری ”کوروش سلیمانی” و ”داریوش مودبیان” در ”قرارداد... با مرگ”











نمایش کمدی "قرارداد... با مرگ"با نقش آفرینی داریوش مودبیان و کوروش سلیمانی از 17 فروردین ماه در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می رود.




داریوش مودبیان که ترجمه و کارگردانی این اثر نمایشی را برعهده دارد در گفت و گو با سایت ایران تئاتر، گفت: کمدی "قرارداد... با مرگ" نوشته اسلاومیر مروژک است که داستان پیچیده و جذابی دارد.وی ادامه داد: علاوه بر این، اجرای این نمایش آغاز مجدد فعالیت دوباره گروه تئاتر "مردم" به سرپرستی علی نصریان است که پیش از انقلاب در حوزه تئاتر بسیار فعال بوده و اکنون نیز سرپرستی گروه را همچنان برعهده دارد.مودبیان با بیان اینکه تمرینات نمایش را مدتی است آغاز کرده اند، اظهار کرد: از آنجایی که در ایام نوروز به تعطیلات بر می خوریم، تمرینات را مدتی است آغاز کرده ایم و مراحل پایانی را سپری می کنیم. همچنین دکور نیز در دست ساخت است.وی سپس به داستان نمایش اشاره کرد و افزود: در یک هتل قدیمی در نزدیک شهر ژنو سوئیس، نویسنده ای آمریکایی 15 سالی است که اقامت دارد. مدتی است که دیگر کسی به آثار این نویسنده رجوع نمی کند و شهرت خود را از دست داده است، بنابراین تصمیم به از بین بردن خود می گیرد، ولی خودکشی برای او ممکن نیست به همین دلیل با جوانی که به تازگی به عنوان نگهبان به هتل آمده قراردادی می بندد که طبق آن نگهبان یک هفته فرصت دارد تا او را به هر طریقی که خودش صلاح می داند، به قتل برساند.

دیگر عوامل نمایش "قرارداد ... با مرگ" عبارت اند از: رحیمه صباحی طراح صحنه و لباس، محمد خداوردی دستیار کارگردان، امین اکبری مدیر صحنه، مهناز عباسی دستیار صحنه و لباس و ارشام مودبیان مدیر اجرایی.


نویسنده : http://teatremeybod.ir
لینک مستقیم این مطلب : http://teatremeybod.ir/index.php?name=news&op=view&id=200