گروه تئاتر جوان

۰۱.۰۳.۱۳۹۲ - گرامیداشت شانزدهمین سالگرد تاسیس گروه با نگاهی ویژه ...

از سرپرست گروه شنیده شده است که در برنامه گرامیداشت شانزدهمین سالگرد تاسیس گروه تئاتر جوان برنامه های زیادی قرار گرفته شده است که یکی از آنها تجلیل از بهترین و زحمتکش ترین پیشکسوتان عرصه تئاتر می باشد . هر چند خبرها به صورت مختلف در گوشه و کنار شنیده می شود . اما برخی می گویند که قرار است در این مراسم از برخی بزرگان تئاتر کشور نیز دعوت بعمل آید ... 


سرپرست گروه که در طی شانزده سال گذشته هر ساله با یک روش خاصی برنامه گرامیداشتی را برگزار نموده است انگار امسال تصمیم دارد تا با نگاه ویژه ای به مسائل تئاتر و تقدیر به جا از برخی از هنرمندان این عرصه، ذوق و شوق خاصی را در علاقه مندان ایجاد کند . طبق اظهاراتی که ایشان داشته و شواهدی که موجود است اکنون اکثر تئاتری های فعال شهرستان میبد از شاگردان پرپا قرص دهه 80 ایشان بودند که اکنون یا صاحب گروه هستند و یا در گروه های مختلف شهرستان در حال فعالیت هستند . خوشحالیم که اثرات زحمات گذشته گروه تئاتر جوان در کل شهرستان فراگیر شده و حداقل هر کدام به نوبه خود نون و نمکی را با این گروه تناول نموده اند. امیدواریم چشم و رو داشته و از خوبی ها در کنار بدی ها یاد کنند هر چند بدی ها بیشمار بوده باشد . 
شاید به زودی دعوتنامه هایی آماده شود و از همه کسانی که در طی شانزده سال گذشته با گروه فعالیت داشته اند دعوت شود در هر صورت هیچ چیز مشخص نیست و همه چیز در جلسات هیئت نظارت مشخص خواهد شد . امیدواریم امسال برنامه درخور هنرمندان را در دستور کار قرار دهند . 

نویسنده : http://teatremeybod.ir
لینک مستقیم این مطلب : http://teatremeybod.ir/index.php?name=news&op=view&id=226