گروه تئاتر جوان

۱۴.۰۳.۱۳۹۲ - فروش کتب تخصصی تئاتر و سینما

مسئول واحد آموزش و پژوهش گروه تئاتر جوان اعلام کرد : به زودی با افتتاح کتابخانه تخصصی تئاتر و سینما کلیه هنرمندان حتی از گروه های دیگر می توانند از این بانک کتب استفاده نمایند .... 


مسئول واحد آموزش و پژوهش در ادامه افزود : البته یکی دیگر از مزیت های این کتابخانه تخصصی ارائه مجلات و کتب تخصصی تئاتر و سینما به صورت فروشی می باشد که هنرمندان با پرداخت هزینه آن می توانند از آن استفاده نمایند . در هر صورت برنامه واحد آموزش و پژوهش این است که اطلاعات هنرمندان عرصه تئاتر به روز باشد و از نمایشنامه ها و تئوری های به روز تئاتر استفاده نمایند . البته برنامه ای ترتیب داده ایم تا با حمایت برخی از مسئولین کتب به تعداد زیاد در اختیار هنرمندان قرار گیرد تا در این زمینه دچار کمبود کتاب نباشیم و ما از هنرمندان میخواهیم تا از این کتب استفاده نمایند . 
مسئول واحد آموزش ضمن ایراد به دور بودن هنرمندان تئاتر و سینما از یکدیگر و نداشتن مطالعه کافی و تلاش مناسب در رشد و اعتلای هنر گفت : ما امروز باید تلاش کنیم که فقر اطلاعات به روز تئاتر را نداشته باشیم در حالی که نسبت به گذشته بهترین امکانات و تکنولوژی را داریم و از هنرمندان گذشته کمتر بگذاریم . امروز باید هنرمندان نسبت به گذشته بهتر بدرخشند و عالی تر رشد کنند چرا که همه چیز آماده کرده در اختیارشان گذاشته شده است . حتی در برنامه ماست تا فیلم های تولیدات تئاتر را نیز طبقه بندی کنیم و در ورک شاپ های تخصصی مورد بررسی قرار دهیم و به عیوب تولیدات خود پی ببریم . نتیجه تحقیقات و پژوهش ها نشان داده که هنرمندان ما نیازمند اطلاعات و انگیزه لازم برای رشد می باشند و البته حمایت همه مسئولین را نیز می طلبد که این نیز بر می گردد به فعالیت درست هنرمندان تئاتر که در آینده باید تولیدات هنری بهتری داشته باشند . امیدواریم هنرمندان از این کتابخانه تخصصی هنر به خوبی استقبال نمایند . 

نویسنده : http://teatremeybod.ir
لینک مستقیم این مطلب : http://teatremeybod.ir/index.php?name=news&op=view&id=229