گروه تئاتر جوان

۱۵.۰۶.۱۳۹۲ - کوروش زارعی و کوروش نریمانی در پروژه کدو گرگ

به گزارش از سرپرست گروه تئاتر جوان در نمایش کدو گرگ از دو کارشناس دعوت به همیاری و مشاوره کردیم . یکی از این دو هنرمند محبوب، دوست عزیز آقای کوروش زارعی بود و در کنار ایشان هنرمند خوش نام آقای کوروش نریمانی بودند که با اشتیاق پذیرای این دعوت برای همیاری شدند ... 
 


نریمانی





کارگردان نمایش کدو گرگ گفت : در مراحل اولیه تولید نمایش از مشاوره بسیاری از کارشناسان و هنرمندان محبوب شهرستان ، استان و کشور استفاده کردم ولی تصمیم دارم در اجرای این نمایش از نظرات کارشناسی یکی از این دو عزیز و هنرمند دوست داشتنی استفاده کنم . امید دارم که با کمک این دوستان آینده تئاتر میبد را به سمت و سوی بهتری هدایت کنیم و این حرکت پایانی نخواهد بود . 
مطمئنا نقص و ایرادهای زیادی در کار ما وجود دارد که باید رفع گردد . ولی این را باید دانست که هدف ما یادگیری و آموزش درست هنر تئاتر می باشد . پس برای تحقق این هدف به هر عمل شایسته ای دست خواهیم زد و با این هدف مقدس به اهداف عالی انسانی نیز خواهیم رسید . نمی توانیم در فضای خفقان باقی بمانیم و به کسانی نگاه کنیم که فقط ادای حرفه ای ها را در می آورند . ما باید اصالت حرفه ای بودن را حفظ کنیم . مثال کوچکش این است که به بچه ها یاد می دهیم که بدانند : افتادگی آموز اگر طالب فیضی .....    به قول استاد تهرانی هر گز تصورم این نیست که تئاتر کار می کنم تا چیزی را که می دانم به مخاطب گوشزد کنم ؛ بلکه به نظر من تئاتر یعنی کشف ندانسته ها و تئاتر کار می کنیم چون پرسش داریم و برای رسیدن به آن جواب، تلاش می کنیم . 


نویسنده : http://teatremeybod.ir
لینک مستقیم این مطلب : http://teatremeybod.ir/index.php?name=news&op=view&id=280