گروه تئاتر جوان

۲۰.۱۱.۱۳۹۰ - بازیگران گروه تئاتر جوان باید با دید بهتری به عرصه تئاتر وارد شوند ...

به گزارش روابط عمومی گروه تئاتر جوان شهرستان میبد سرپرست این گروه جناب آقای محمد جواد آقایی میبدی در جمع بازیگران گروه گفت : بازیگران گروه تئاتر جوان باید با دید بهتری به عرصه تئاتر وارد شوند ...



بازیگران گروه تئاتر جوان باید با دید بهتری به عرصه تئاتر وارد شوند . باید دید هنری داشته باشند . دیگر نباید مثل مردم عادی به مسائل اجتماع نگاه کنند . چرا که هنرمند بنا به قولی یک عدسی بزرگ کننده است که مسائل اجتماع را بررسی و در قالب هنر به مردم ارائه می دهد .

وی در ادامه با اظهار تأسف از عدم حمایت مسئولین شهرستان میبد گفت : ای کاش مسئولین نیز دید درستی نسبت به هنر نمایش داشتند و از این هنر بزرگ دفاع می کردند . اما انگار این مسئله به عنوان مشکل مطرح می شود . و این مشکل از هنرمند است که از حق خود دفاع نمی کند هنرمندان تئاتر باید مشتاقانه و با سماجت تمام خواستار گسترش این هنر شوند . بنده مطمئنم که شما هنرمندان اگر تلاش کنید که آنچه مسئولین فکر میکنند را عوض کنید . و ثابت کنید که ما نیز می توانیم همانند شهرهای بزرگ دیگر هنر خود را به طور طبیعی و واقعی به مردم ارائه دهیم و مخاطب زیادی را جذب کنیم . مطمئن باشید که مسئولین خود را موظف به حمایت خواهند دید .

هنرمندان گروه باید به دنبال یادگیری تکنیک های درست بازی و اجرای نمایش بروند و روز به روز باید پله های ترقی را با اعتماد به نفس کافی طی کنند . اما انگار برعکس است و هنرمندان می خواهند خیلی راحت عرصه برای پیشرفت و شهرت آنها فراهم شود . هر دم هوس نباشید به یک رشته و با تلاش و عزم راسخ ادامه دهید و مطمئن باشید در یک رشته موفق ترید تا اینکه بخواهید هم بازیگر باشید ، هم نویسنده ، هم کارگردان و هم ... واقعا فکر کنید و سنجیده عمل کنید .

و در پایان با نظارت سرپرست گروه ، بازیگران شروع به تمرینات بیان و اتود بازی کرد .


نویسنده : http://teatremeybod.ir
لینک مستقیم این مطلب : http://teatremeybod.ir/index.php?name=news&op=view&id=29