گروه تئاتر جوان

۱۴.۰۷.۱۳۹۲ - پیام سرپرست گروه تئاتر جوان

سرپرست گروه تئاتر جوان شهرستان میبد بعد از اختتامیه بیست و سومین جشنواره تئاتر استان یزد در جمع اعضای گروه خود گفت : خدا را شاکرم که نتیجه زحمات ، تلاش و تصمیمات درست را همه با هم می بینیم ... 


هنرمندان عزیز در ابتدای راه و در این تلاطم مشکلات مطمئنا سخت بود که نتایج بهتری گرفت . شاید حق شما و یا گروه های دیگر را خورده باشند ولی شما باید بدانید که ملاک ما جشنواره ها نخواهند بود ملاک ما تلاش برای به دست آوردن علم درست تئاتر و ارائه درست نمایش به مردم است رتبه واقعی را مردم به ما خواهند داد . مطمئن باشید ما با کمک مردم بیشتر می توانیم رشد کنیم و این شعار جدید تئاتر برای مردم جشنواره بسیار خوب است . 
جشنواره امسال نقاط ضعف بسیار داشت ولی باید دانست که حرکت شروع انجمن بود و باید همه با هم کمک کنیم تا جشنواره های بهتری در سالهای آینده برگزار شود . بنده به شخصه از کیفیت کار خود راضی نبودم و این اجرا را در حد توانایی خود نمی بینم بلکه بسیار قوی تر و با کیفیت بهتری باید کار را ارائه می کردیم . اصلا دوستانی که رتبه آورده اند به دوستانی که نیاورده اند نگاه ضعیف یا قوی نکنند که این رتبه ها مقطعی و نا کارآمد است . برای رشد باید ساعت ها ، روزها و سالها تلاش کرد و برای این عرصه مهلت استراحت نخواهد بود . 
جشنواره امسال تجربه خوبی بود هر چند که موفق به دیدن هیچ کاری نشدیم ولی می توانیم در اجراهای عموم کارها را ببینیم و به نقاط ضعف خود پی ببریم . به هیچ عنوان ما بهترین نیستیم مگر اینکه به درجه ای برسیم که دیگران مجبور باشند تا ما را بهترین بدانند . ما باید کاری کنیم که داوران چاره ای جز اهدای لوح برتر را نداشته باشند و در اینجاست که شما درجه واقعی خود را گرفته اید . 
باید تلاش کرد باید تا زنده اید در تکاپو باشید و اصلا از زخم زبان ها و حرفها ناراحت نشوید هرچه می گویند خود نتیجه اش را می بینند و من مطمئنم با راستی و صداقت و درستی موفقیت از آن ماست . بیایید به تلاش هایمان جهت بدهیم و هدف را مشخص کنیم . بیایید از تصمیم های شتابزده حذر کنیم و با اندیشه و درست و به جا تصمیم بگیریم . یکی از تصمیم های درست ما تولید نمایش مجلس قربانی دخترکی ... از بطن نمایش کدو گروگ بود که واقعا با این زمان بیست روزه خوب توانستیم به نتیجه برسانیم و این یعنی ما می توانیم . 
بچه ها خواهش من این است که از کدورت ها دوری کنید و این اتحاد را تا آخرین لحظه نگه دارید که چیزی جز اتحاد به پیروزی شما کمک نخواهد کرد . خوشحالم که همه خوشحالید که دوستانتان رتبه کسب کرده اند و این یعنی یکپارچگی و یکرنگی ... هرگز فکر نکنید که در یک گروه همیشه باید خندید و شاد بود گاهی دعوا و کدورت پیش می آید ولی برای رفع آن تلاش کنید و نگذارید کدورت ها باعث از هم پاشیدن شما شود . از همین الان پروژه جدید کاری ما آغاز می شود و تجربه جدید ما شکل میگیرد . پس پیش به سوی موفقیت های آینده ( و ای مرغان سرد و گرم چشیده از پای نیفتید )... 

نویسنده : http://teatremeybod.ir
لینک مستقیم این مطلب : http://teatremeybod.ir/index.php?name=news&op=view&id=301