گروه تئاتر جوان

۰۴.۰۲.۱۳۹۳ - اجرای گروه تئاتر آئینه و وورک شاپ استاد سید ناصر امامی میبدی

به گزارش از روابط عمومی گروه تئاتر آئینه، نمایش داستان لطیف به نویسندگی ایرج طهماسب و کارگردانی مجید زارعی از 2 الی 7 اردیبهشت اجرا می شود . همچنین در روز دوشنبه 8 اردیبهشت شاهد وورک شاپی با حضور استاد سید ناصر امامی میبدی خواهیم بود  ... + تصویر پوستر مربوطه


سرپرست گروه تئاتر جوان تجربه جدید مجید زارعی را به عنوان شاگرد سابق خود تبریک گفت و اعلام کرد : مشتاقانه منتظر کارهای بهتر و زیباتر از این کارگردان نوپا هستم و در این زمینه از هیچ کمکی دریغ نخواهم کرد . در ادامه آقایی افزود : از کلیه اعضای گروه تئاتر جوان و دیگر گروه هایی که در تعامل هستیم خواستار دیدن و حمایت از آثار این هنرمندان هستم و مطمئن باشید به جز با حمایت و کمک به یکدیگر و ارزش گذاشتن به کارهای یکدیگر تئاتر میبد رشدی نخواهد کرد . 
آقایی از دعوت گروه مذکور جهت بازدید از این اثر تشکر کرد و گفت : وظیفه میدانم تا آثار هنرمندان که ارزش قائل شدند را از نزدیک ببینم و یاد بگیرم و مطمئنا نقد و انتقادات خود را به سمع و نظر همه خواهم رساند همچنان که دوست دارم از نقد و انتقادهای همه بشنوم چه خوب و چه بد . مدرک محکمی بر تحمل نقدها نظراتی که در همین سایت به هیچ عنوان حذف نمی شود مگر اینکه از الفاظ رکیک استفاده شده باشد . از هنرمندان همین گروه اجرایی نیز می خواهم که نقدها را خوب بخوانند و در صورت لازم به کار ببندند اما هیچ نقدی را رد نکنند . 
در پایان آقایی گفت : خدا را شکر که این اجرا بهانه ای حاصل کرد که برخی از حرفهای دلم را بزنم . حس کردم شاید اندکی دلخوری در برخی از هنرمندان گروه اجرایی و برخی از گروه های دیگر و حتی اعضای گروه خودم وجود داشته باشد . بنده در همین جا از همه عذرخواهی می کنم و اشتباه و خطا و گنای بنده را ببخشید تا آمرزیده گردم . دوست ندارم کدورتی به دل گرفته باشید که خدا می داند یا ندانسته بوده یا از سر دلسوزی برای رشد ... شاید کمتر بتوانیم از این به بعد همدیگر را ببینیم پس به خاطر این مشکلات نا چیز آزرده نباشید و اگر کوهی از ناراحتی است به شخصه بگویید تا با تمام وجود جانثارتان گردم تا راضی گردید . اینها شاید غزلی باشد برای هجرتی طولانی پس مرا حلال کنید که دیری است در راهم و در پس این معرکه ها بدانید که خبری در راه است .

 


نویسنده : http://teatremeybod.ir
لینک مستقیم این مطلب : http://teatremeybod.ir/index.php?name=news&op=view&id=342