گروه تئاتر جوان

۰۸.۰۴.۱۳۹۳ - خداحافظ عشق من در چه مراحلی از تولید است ؟!

سرپرست گروه تئاتر جوان با اعلام این خبر که نمایش خداحافظ عشق من در مراحل پایانی تکمیل متن به سر می برد گفت : افتخار دارم که نگاه جدید ما در تولید نمایش باعث گردیده است تا بتوانیم کارهای بهتری را نسبت به گذشته ارائه دهیم ... 


سرپرست گروه در ادامه افزود : ما در حال حاضر بازیگر زن خوب و توانایی نه تنها در گروه خود نداریم بلکه در کل شهرستان نیز وجود ندارد . پس بنا بر این گذاشته ایم تا تربیت کنیم برای سالهای آینده که بتوانیم بهره برداری کنیم . اما با این حال از بهترین بازیگران موجود مرد می توانیم استفاده کنیم و اتفاق خوبی نیز خواهد افتاد که این نیز تجربه تازه ای در عرصه تئاتر محصوب می شود . 
آقایی ادامه داد : در کار جدیدم که از نظرات کارشناسان بنام تئاتر ایران استفاده نموده ام سعی دارم تا دیدگاه جدیدی نسبت به روابط اجتماعی جوانان داشته باشم و نگاهی جهان شمول در ارائه این اثر دارم . هر چند که در پایان نظر مردم اهمیت بالایی در اجرای این نمایش دارد ولی بنده سعی دارم تا کمترین مشکل را در ارتباط با تماشاگر را داشته باشم و انشاالله با دست پر خدمتشان خواهم رسید . امید که با عصاره بازمانده از نسل سیمرغ بتوانم کار قوی و محکمی ارائه دهم . 

نویسنده : http://teatremeybod.ir
لینک مستقیم این مطلب : http://teatremeybod.ir/index.php?name=news&op=view&id=351