گروه تئاتر جوان

۲۶.۰۷.۱۳۹۳ - تبریک به گروه های یزدی بالاخص مجید زارعی از میبد

به نقل از بازینامه دو گروه اعزامی به جشنواره منطقه ای تئاتر در مشهد (منطقه2) اجرای خوبی داشتند و در روز اختتامیه رتبه اول طراحی صحنه به صادق نصیری برای نمایش ما به هم دروغ نمی گوئیم رسید. در این منطقه 3 نمایش بعنوان کارهای برگزیده به جشنواره فجر راه یافتند. دو نمایش از کرمانشاه و یک نمایش هم از بندر عباس.

در جشنواره منطقه ای  بسیج هم که در کرمان برگزار شد در بخش تئاتر صحنه ای  رتبه دوم بازیگری زن به زهرا آل داود برای نمایش برسد به دست صفورا رسید به اضافه رتبه برگزیده طراحی صحنه و همچنین رتبه برگزیده طراحی بروشور به سعید شهریار تعلق گرقت. در این جشنواره نمایشهای کرمان و سیستان و بلوچستان به مرحله کشوری راه یافتند.

در بخش تئاتر خیابانی هم نمایش مجلس سهراب کشون از میبد بعنوان یکی از دو نمایش برتر به مرحله کشوری راه یافت . به همراه دریافت جایزه کارگردانی و بازیگری برتر برای مجید زارعی و همچنین جایزه برتر موسیقی برای کارگر .

دوشنبه باید چشم انتظار نتایج جشنواره کشوری سوره ماه باشیم. دو نمایش سوفیای من و کبوتران چاهی از استان یزد در این جشنواره حضور دارند. برای این دو نمایش هم آرزوی موفقیت داریم ... 

 



سرپرست گروه تئاتر جوان ضمن تبریک به تمامی گروه های یزدی، تبریک ویژه خود را به مجید زارعی شاگرد سابق خود اعلام کرد و گفت : در این دریای متلاطم رسیدن به ذره مقدمه ای برای رسیدن به اوج است . بنده افتخار میکنم به بچه هایی که نطفه شروع و غنچه بودن خود را در کنار ما شروع کردند . زمانی که هنوز در اوایل نوجوانی و بچگی به سر می بردند و اکنون در دوران جوانی رشد و ارتقاء به سر می برند . افتخار میکنم موقع گل گیری شما فرا رسیده است و بسیاری الان دیگر بزرگ شده اید و به سنی رسیده اید که الان وقتش هست . امیدوارم تمامی بچه های تئاتری میبد به درجات عالی دست پیدا کنید و بدانید که لحظه به لحظه حضور در این عرصه را باید قدر دانست و در همراهی با یکدیگر هست که افتخاری بالاتر به دست خواهد آمد . امید به رشد و بالندگی ... امید به انسجام و یکپارچگی ... امید به درخشان شدن نام میبد ... هر که باشید و هر چه باشید و از هر طرفی که باشید وقتی نام میبد بدرخشد یعنی همه به افتخار دست یافته اند . به امید روزهای بهتر از این ... یاعلی ... 

نویسنده : http://teatremeybod.ir
لینک مستقیم این مطلب : http://teatremeybod.ir/index.php?name=news&op=view&id=379