گروه تئاتر جوان

۰۱.۰۲.۱۳۹۴ - لالايي شهريار براي سرزمين سوخته !


به نقل از سايت انجمن نمايش: پنجمين دوره جشنواره تئاتر ايثار در پيش است و از استان يزد تنها يك نمايش به اين جشنواره راه يافته و آن هم نمايش "لالايي بر زمين سوخته" به نويسندگي و كارگرداني "سعيد شهريار" است. 
به گفته شهريار در آغاز قرار بوده تا اين دوره از جشنواره در يزد برگزار شود حتي زمينه هاي آن، مانند مشخص شدن پشتيبان مالي جشنواره هم فراهم شده بوده اما به دلايلي نشد!


بر اساس شنيده اين دوره ي جشنواره قرار است در روزهاي پاياني جشنواره در تهران يا كرمانشاه برگزار شود.

شهريار در اين باره مي گويد: نزديك به 4 ماه پيش كار ما بازبيني شده، تصور كنيد نگه داشتن گروه در اين مدت و به همان كيفيت چقدر سخت است؛ بيشتر گروه ها با تغيير بازيگر روبرو شده اند.

مشكل ديگري كه كارگردان هم نمايش "لالايي بر زمين سوخته" به آن اشاره مي كند، نامعلوم بودن وضعيت انجمن نمايش است و مي گويد: نمي دانم براي رفتن به جشنواره وپرداخت هزينه ها چه بايد بكنم!

در اين نمايش مجيد عظيمي نيا، صابر احمدي، الناز لطيف و مهدي مالكي به ايفاي نقش پرداخته اند كه از بين نسيم نجاريان و مريم هاشمي نيز يكي از آنها به گروه بازيگران مي پيوندند.

گفتني است بنا به خبري كه چندي پيش در همين سايت آمد، علي اصغر راسخ راد نيز با نمايشنامه "ميدان مقاومت" خودش را براي حضور در اين جشنواره اماده مي كرد كه گويا كار براي حضور در جشنواره انتخاب نشده است. 

به هر حال اميدواريم تئاتر يزد هر چه زودتر از بي خبري و ركود و سردرگمي بيرون آيد.


نویسنده : http://teatremeybod.ir
لینک مستقیم این مطلب : http://teatremeybod.ir/index.php?name=news&op=view&id=407