گروه تئاتر جوان

۰۸.۰۸.۱۳۹۱ - معذرت خواهی کارگردان نمایش سیمرغ از سید ناصر امامی و دیگر تماشاگران سیمرغ

متأسفانه به علل مختلف در چهار شب اول ، نمایش سیمرغ با تأخیر به اجرا رسیده است که در شب چهارم نیز با 15 دقیقه تأخیر به اجرا رسید که در دقیقه 7 آن سید ناصر امامی پیشکسوت تئاتر شهرستان میبد حضور یافتند که با این تأخیر حاضر به حضور در اجرای نمایش نشدند و محل اجرای نمایش را ترک کردند . کارگردان نمایش سیمرغ در پیامی ضمن معذرت خواهی از آقای امامی و دیگر تماشاگران گفت : ...


بنده واقعاً متأسفم که به علل های غیر قابل توجیه تأخیر در اجرا داشتم و فکر می کنم علل اصلی این تأخیرها بنده بوده ام و باید دقت بیشتری را در برنامه ریزی اجرای این نمایش به کار می بستم . بنده به نوبه خودم از همه عزیزانی که زحمت کشیدند و برای دیدن نمایش ما تشریف آوردن تشکر می کنم و معذرت خواهی خود را به خاطر این تأخیرها اعلام می نمایم . 
بنده از استادم جناب آقای امامی بسیار چیزها را یاد گرفته ام و در این مورد نیز بارها سعی کرده ام تا تذکرات ایشان را به کار بگیرم ولی متأسفانه این مشکلاتی غیر قابل توجیه باعث شد که این تأخیرها به وجود آید . در هر صورت ادامه این روند باعث دلزدگی تماشاگران عزیز خواهد شد و این از طرف هنرمند کاری نادرست می باشد و چگونه می خواهد الگوی مردم خود باشد که در هیچ موردی نتوانسته خودی نشان دهد . بنابر این دوستان من سعی کنیم وقت شناسی و خوش قولی را از اساتید یاد بگیریم . 

نویسنده : http://teatremeybod.ir
لینک مستقیم این مطلب : http://teatremeybod.ir/index.php?name=news&op=view&id=83