گروه تئاتر جوان

۱۱.۰۸.۱۳۹۱ - جلسه تودیع و معارفه نماینده انجمن هنرهای نمایشی استان یزد در شهرستان میبد

عصر روز چهارشنبه مورخ : 1391/08/10 ساعت : 4 در دفتر انجمن هنرهای نمایشی شهرستان میبد با حضور : محمد رضا ابوالحسنی رئیس انجمن نمایش استان ، سید علی حسینی رئیس اداره ارشاد میبد و ...

عصر روز چهارشنبه مورخ : 1391/08/10 ساعت : 4 در دفتر انجمن هنرهای نمایشی شهرستان میبد با حضور : محمد رضا ابوالحسنی رئیس انجمن نمایش استان ، سید علی حسینی رئیس اداره ارشاد میبد ، سید ابوالفضل دهقانی نماینده سابق انجمن نمایش میبد ، حسین آقایی نماینده جدید انجمن نمایش میبد و محمد جواد آقایی میبدی سرپرست گروه تئاتر جوان و دیگر دوستانی که اظهار داشتند شورای صدور پروانه نمایش هستند جلسه تودیع و معارفه نماینده جدید انجمن نمایش میبد برگزار شد . 
در این جلسه ابتدا حسین آقایی از مشکلات تئاتر شهرستان یبد گفت و اظهار داشت که کمبود امکانات در شهر میبد را باید از طرف استان جبران نمود و انجمن میبد نیازمند امکانات جدید است . 
بعد از آن محمد رضا ابوالحسنی از نحوه صدور پروانه نمایش گفت و کلیه برنامه هایی که باید در آینده توسط انجمن اجرا شود . همچنین اضافه کرد که باید افتخار کرد که در میبد نیروهای خوبی هستند واقعا محمد جواد در اجرای امسال ثابت کرد که به رشد قابل توجهی رسیده است . چنا جملات نمایش را مثل بلبل بیان می کرد که همه آنها واضح و قابل شنیدن بود . و باید این دوستان را کمک کرد تا رشد کنند . و واقعا شما مدیون سید ناصر امامی هستید . و در ادامه سید ابوالفضل دهقانی از کم لطفی ستاد جشنواره سال قبل گفت که چرا نسبت به یک شهرستان باید اینقدر بی تفاوت بود . و هر چه جوایز و افتخار است نصیب یزدی ها شود در این صورت باید نام جشنواره را بگذارید جشنواره شهرستان یزد نه استان یزد . 
در ادامه رئیس ارشاد آقای حسینی گفت : بنده در این جریان بر اساس قانون هر حرکتی را براساس چهار چوب قانون پیگیری می کنم و امیدوارم موفق باشید . 
در ادامه مباحث که بر سر موضوع بودجه و حواشی تئاتر بحث و جدل هایی شکل گرفت که در این بین به علت اینکه محمد جواد آقایی باید به سر صحنه نمایش سیمرغ می رفت با عجله و سریع و واضح گفت : بنده به آقای آقایی مسئولیت جدید را تبریک می گویم و امیدوارم که بتوانید موفق باشید . اما باید چند چیز را عنوان کنم . اول اینکه گروه ما تا زمانی همراه انجمن هست که منافع گروه به خطر نیفتد و بتواند گروه رشد کند . دوم اینکه در کار سیمرغ بنده تا بعد از اعلام نتیجه بازبینی از هیچ کس کمک نگرفتم چون می خواستم یک کار را خودم به تنهایی به جشنواره برسانم و خدا را شکر موفق شدم . و بعد از آن از استادم سید ناصر امامی دعوت کردم و در 5 روز نهایی جهت رفع عیب به کمک ما آمدند . سوم اینکه سعی شود انجمن نمایش میبد انحصاری و مختص یک گروه نشود و متعلق به همه گروه ها باشد که اگر این طور نباشد من و گروهم شخصا به عنوان یکی از مخالفان انجمن نمایش خواهم بود . من منتظر یک حرکت خوب و رو به رشد هستم که اگر انجمن نتواند گروه ما به تنهایی این مسیر را طی خواهد کرد . 
و تقریبا در پایان جلسه بود که جلسه را در ادامه بحث دوستان دیگر جهت اجرای نمایش سیمرغ ترک گفت . و در این فکر بود که چرا باید من همه شهوت خودبینی ببینم عاز بزرگی ، میل به چیرگی بر دیگران ... 

نویسنده : http://teatremeybod.ir
لینک مستقیم این مطلب : http://teatremeybod.ir/index.php?name=news&op=view&id=85