تبلیغات


کلاسهای
 
بازیگری
 
به زودی 
  

جستجو در سایت

جستجو

آخرین مقالات

تئاتر خیابانی یا بیرونی

ادامه مطلب


چرا تئاتر کاربردی؟

ادامه مطلب


تأتر «پلِی بَک»

ادامه مطلب


تئاتر برای آموزش بهداشت

ادامه مطلب


تئاتر ِموزه

ادامه مطلب


تئاتر خاطره

ادامه مطلب


نمایش خلاق

ادامه مطلب


تئاتر آموزشی

ادامه مطلب


آیین ها و مراسم سنتی و قدیمی

ادامه مطلب


نمایشنامه زندگی گالیله ...

ادامه مطلب

کلمات کلیدی



آمار سایت


هاست
RSS خروجی

آمار سایت

اخبار





سید عباس عظیمی در برنامه "مجله تئاتر" خبر داد

ارسال شده توسط: abiat تاریخ: ۱۴.۱۰.۱۳۹۰ بازدیدها: ۲۹۱۴۸
بازسازی اداره تئاتر در آینده ای نزدیک
مشاور اجرایی معاونت هنری وزارت ارشاد در برنامه شب گذشته "مجله تئاتر" از مقدماتی بودن مرحله تشکیل سازمان تئاتر و آغاز بازسازی اداره تئاتر در آینده ای نزدیک خبر داد.

بازسازی اداره تئاتر در آینده ای نزدیک
مشاور اجرایی معاونت هنری وزارت ارشاد در برنامه شب گذشته "مجله تئاتر" از مقدماتی بودن مرحله تشکیل سازمان تئاتر و آغاز بازسازی اداره تئاتر در آینده ای نزدیک خبر داد.
به گزارش روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در برنامه شب گذشته(شنبه شب) "مجله تئاتر" که به شکل زنده از شبکه چهارم سیما پخش می شد مسئله بازسازی اداره تئاتر و تشکیل سازمان تئاتر در گفتگو با سید عباس عظیمی مشاور اجرایی معاون هنری وزیر ارشاد و حسین مسافر آستانه از مدیران اسبق تئاتر دنبال شد.
در این برنامه که با پخش گزارشی از وضعیت اداره تئاتر آغاز شد پیمان شیخی مدیر روابط عمومی اداره تئاتر عنوان کرد:بحث انتقال اهالی تئاتر به ساختمان جدید اتفاق بسیار خوبی بود و من از این اتفاق بسیار خوشحالم.
در ادامه برنامه مجله تئاتر سید عباس عظیمی مشاور اجرایی معاون هنری توضیحاتی درباره چگونگی بازسازی اداره تئاتر عنوان کرد و گفت: ما کارشناسی زیادی روی این ساختمان و بازسازی آن انجام دادیم و کارشناسان عنوان کردند که برای بازسازی اداره تئاتر ابتدا باید 300 میلیون تومان برای مقاوم سازی هزینه شود و سپس کار بازسازی آغاز شود.
وی ادامه داد: امیدوارم همه ما را درک کنند. ما حتی برای خریدن ساختمان کناری اداره تئاتر نیز اقدام کردیم اما مالک آن 2 ماه ما را معطل کرد و در نهایت اعلام کرد که ساختمانش را نمی فروشد.
وی در ادامه گفت:آقای شاه آبادی روی مسئله بازسازی تاکید دارند و این مسئله را با حساسیت دنبال می کنند و در واقع هفته ای نیست که ایشان درباره وضعیت بازسازی از ما سئوال نکنند.باید بگویم این مسئله با جدیت در حال دنبال شدن است و انشاء الله در آینده خبرهای خوشی در این زمینه اعلام خواهیم کرد.
ادامه برنامه "مجله تئاتر" به بررسی تشکیل سازمان تئاتر اختصاص داشت که این بار سید عباس عظیمی مشاور اجرایی معاون هنری میهمان تلفنی برنامه بود.
عظیمی درباره تشکیل سازمان تئاتر گفت: این بحث هنوز در مرحله طرح است و هنوز بصورت جدی مطرح نشده است.وی درباره شکل گرفتن چنین ایده ای گفت: بیشتر به دلیل بالا گرفتن تب و تاب تشکیل سازمان سینمایی، مسئله سازمان تئاتر هم مطرح شده است و البته این مسئله ای است که سالها پیش آقای دکتر منتظری عنوان کرده بودند.
عظیمی در ادامه گفت: مسئله سازمان تئاتر در حال حاضر در مرحله مقدماتی و در واقع در مرحله مطالعاتی و کارشناسی است.وی ادامه داد: این مسئله بیشتر در مجامع صنفی هنرمندان مطرح شده است.
مشاور اجرایی معاون هنری وزیر ارشاد گفت:قبل از اینکه به فکر تشکیل سازمان تئاتر بیفتیم باید این مسئله بررسی شود که در حال حاضر تئاتر تا چه اندازه در سبد حمایتی خانواده است؟
عظیمی ادامه داد: اگر ما به سطحی برسیم که استمرار اجرای تئاتر در سراسر کشور را داشته باشیم و تئاتر در سبد حمایتی خانواده قرار گیرد مسئله تشکیل سازمان تئاتر بصورت اتوماتیک وار وارد چرخه معاونت هنری می شود و به نتیجه می رسد.
مشاور اجرایی معاون هنری ادامه داد: موضوع سازمان تئاتر موضوع خوبی است اگر استمرار تئاتر در سراسر کشور داشته باشیم.وی افزود: اگر مردم نتوانند از تئاتر استفاده کنند و تئاتر در سبد حمایتی خانواده قرار نگیرد تشکیل سازمان تئاتر چه مشکلی را می تواند حل کند؟
عظیمی در پایان صحبت های خود و در پاسخ به مجری برنامه که عنوان کرد این مسئله را "دشت گلی" سرپرست فعلی مرکز هنرهای نمایشی عنوان کرده اند گفت: ایشان موضوع مورد بحث خانه تئاتر را عنوان کرده اند و این طرح در مرحله مطالعاتی اولیه است و هیچ طرحی برای ارجاع به مراکز ذیصلاح آماده نشده است.
پیامی ثبت نگردیده است.
نام شما:
متن پیام :
شکلک - 01 شکلک - 02 شکلک - 03 شکلک - 04 شکلک - 05 شکلک - 06 شکلک - 07 شکلک - 08 شکلک - 09 شکلک - 10 شکلک - 11 شکلک - 12 شکلک - 13 شکلک - 14 شکلک - 15 شکلک - 16 شکلک - 17 شکلک - 18
تصویر امنیتی:
تصویر امنیتی
کد تصویر امنیتی را وارد نمایید :



تصویری از گرامیداشت پانزدهمین سالگرد تاسیس 
گروه تئاتر جوان میبد و اختتامیه نمایش سی مرغ ، سیمرغ
(آبان ماه 1391)




تصویری از آخرین روز حضور کوروش زارعی در کارگاه نمایش گروه ( شهریور ماه 1392 )



ورود به سایت


خوش آمدید,
مهمان

ثبت نامثبت نام
فراموش کردن کلمه عبور؟فراموش کردن کلمه عبور؟

نام کاربری:
کلمه عبور:
تصویر امنیتی:تصویر امنیتی
کد تصویر امنیتی را وارد نمایید :

نظر سنجی

عملکرد گروه تئاتر جوان در شهرستان میبد چگونه بوده است ؟

عالی
خوب
متوسط
ضعیف


نتایج
نظرسنجی

رای ها: 595
نظرات: 107

پوسترها