تبلیغات


کلاسهای
 
بازیگری
 
به زودی 
  

جستجو در سایت

جستجو

آخرین مقالات

تئاتر خیابانی یا بیرونی

ادامه مطلب


چرا تئاتر کاربردی؟

ادامه مطلب


تأتر «پلِی بَک»

ادامه مطلب


تئاتر برای آموزش بهداشت

ادامه مطلب


تئاتر ِموزه

ادامه مطلب


تئاتر خاطره

ادامه مطلب


نمایش خلاق

ادامه مطلب


تئاتر آموزشی

ادامه مطلب


آیین ها و مراسم سنتی و قدیمی

ادامه مطلب


نمایشنامه زندگی گالیله ...

ادامه مطلب

کلمات کلیدی



آمار سایت


هاست
RSS خروجی

آمار سایت

اخبار





عکس های سریال جدید مهران مدیری لو رفت ! + عکس

ارسال شده توسط: mitra تاریخ: ۱۷.۱۱.۱۳۹۱ بازدیدها: ۴۹۱۱۷
چه کسی مقصر نا تمام ماندن قهوه تلخ بود؟
سریال جدید مهران مدیری با نام ویلای من را...




ویلای من از سوم بهمن در شبکه نمایش خانگی


ویلای من ماجرای پیرمردی ۹۰ ساله و پولداره که قراره به‌زودی فوت کنه.
از طرف دیگه ارسلان و هدایت، دو مرد شکست خورده ان که در رستوران کار می کنن و مدام تحقیر می شن.

 



یه روز این دو مدرکی پیدا می کنن که مربوط به همان پیر مرد ثروتمنده.
اونها وسوسه می شوند دست به کار خلاف بزنن که …….



ویلای من سریال ۴۴ قسمتی طنزی به تهیه کنندگی و کارگردانی مهران مدیری و فیلمنامه‌نویسی امیر مهدی ژوله و خشایار الوند است که بصورت هفتگی در بسته‌بندی‌های دو قسمتی طی ۲۲ هفته در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

 

زن بابا از مرد هزار چهره جلو زد !!!


 در دومین جشنواره جام جم که قرار است ۹ بهمن ماه برگزار بشود و مربوط به انتخاب بهترین سریال کمدی یک دهه اخیر تلویزیون است، در لیست شبکه ۳ برای معرفی بهترین سریال‌های کمدی یک دهه اخیر هیچ نامی از سریال‌های موفق مهران مدیری دیده نمی‌شود!

 

آیا مدیران شبکه سه فراموش کرده‌اند که سریال‌های موفق و پرمخاطبی چون “نقطه‌چین”، “شب‌های برره”، “مرد هزار چهره” و حتی “باغ مظفر” در این شبکه تولید شده است؟ آیا محبوبیت و کیفیت سریال‌هایی چون “شب‌های بربره”، و “مرد هزار چهره” با “مسیر انحرافی” و “زن بابا” یکی است؟ مگر می‌شود مهران مدیری و سریال‌هایش را جزو موفق‌ترین سریال‌های کمدی تاریخ تلویزیون بعد از انقلاب ندانست؟ مگر افکار عمومی قبول می‌کنند؟
 

سکوت مدیری در برابر تهیه‌کنندگان قهوه تلخ برای چیست؟


به هر حال در این برنامه، تلویزیون از ناتمامی قهوه تلخ گفت، اما نگفت که مهران مدیری در توضیحات خود درباره کار جدیدش “ویلای من” که به زودی راهی شبکه خانگی می‌شود، چه گفته است.
نگفت که مدیری تأکید کرده است که:
ـ مسؤولیت تمام و کمال این کار با من است؛ تهیه کنندگی، کارگردانی، اجرای پروژه، ساخت و … ، و هر آنچه که به این پروژه مربوط است، مسئولیتش با من است. جوایزش، کیفیتش، به اتمام رساندنش، پخش منظم هفتگی‌اش و هرچه که به این پروژه مربوط می‌شود. 
به عبارتی مدیری تلویحاً و با همان حجب و حیای هنری خودش که مورد توجه مردم نیز هست، بر عدم مسئولیت و توان تأثیرگذاری خود به عنوان کارگردان در قهوه تلخ اشاره کرده است و به مسئولیت ناپذیری تهیه‌کنندگان قهوه تلخ در قبالِ هم عوامل سریال و هم مخاطبان و مردم اشاره داشته است. امری که موجب شده تا او با این شدت در ویلای من تأکید کند که همه مسئولیت کار از جمله تهیه‌کنندگی این سریال برعهده من است.


 

در ادامه مدیری می‌گوید:
ـ دلیل این که این کار را شروع کردم اصلا همین بود. ترمیم کردن و پاک کردن هر آنچه که در کار قبلی اتفاق افتاد. این تنها کاری است که من می‌توانستم بکنم. چه کار می‌توانستم بکنم دیگر؟ سختی‌های قهوه تلخ برای ما به عنوان اولین تجربه شبکه خانگی پر از آزمون و خطا بود و الان تازه پیدا کرده‌ایم که چه کار باید بکنیم و چه کارهایی را نباید بکنیم. الان می‌دانیم چه جوری باید پروژه‌های این‌چنینی را مدیریت کرد و جلو برد… 
صحبت‌های کامل هنرمند مردمی مهران مدیری و درد دل‌های او را، هم از طریق سایت‌ها و فضاهای مجازی و هم در ابتدای قسمت اول سریال “ویلای من” می‌توانید ببینید و بدانید که چگونه این چهره دوست‌داشتنی هنر معاصر ایران را طی روزهای اخیر با بی‌رحمی و به دلیل کار نکرده و مسئولیت نداشته مورد هجوم و تخریب قرار داده‌اند: به قول شاعر: گنه کرد در بلخ آهنگری/ به شوشتر زدند گردن مسگری!
 

مهران مدیری: ویلای من، با انجام تمامی تعهداتش به پایان
خواهد رسید، چون تمامی تعهداتش بر عهده شخص من است


مهران مدیری این روزها سخت مشغول تولید سریال “ویلای من” است. سریالی که پس از ناتمام ماندن “قهوه تلخ” تولیدش آغاز شده و قطعاً با علامت سوال های فراوانی روبرو است. اما به نظر می رسد این بار قرار نیست با بدقولی های “قهوه تلخ” روبه رو باشیم. این بار با خود مهران مدیری طرفیم. کسی که علاقه و تعهدش به مخاطبان را سال هاست ثابت کرده. شاید توضیحات مهران مدیری درباره قهوه تلخ و مجموعه جدیدش “ویلای من” را دیده باشید و اگر ندیده‌اید در سایت‌های و خبرگزاری‌ها قابل مشاهده است.



حتماً خاطرتان هست که مهران مدیری برای طرفداران و مخاطبانش گفته است که: “مسؤولیت تمام و کمال سریال ویلای من با من است؛ تهیه‌کنندگی، کارگردانی، اجرای پروژه، ساخت و … ، و هر آنچه که به این پروژه مربوط است، مسئولیتش با من است. جوایزش، کیفیتش، به اتمام رساندنش، پخش منظم‌اش و هرچه که به این پروژه مربوط می‌شود.”

حالا که خیالمان راحت است که این بار همه چیز سریال “ویلای من” با مدیری است، مطمئنیم که او در پایان آخرین قسمت سریال ویلای من باز هم با ما حرف خواهد زد و امیدواریم به گفته خودش “آن لحظه، لحظه‌ای باشد که من سربلند باشم و بگویم که کار را انجام داده‌ام. تمیز، تا به آخر، با انجام تمامی تعهداتی که بر عهده شخص من بوده که همه این کار، تمامی تعهداتش بر عهده شخص من است.”



با این حساب، خوب است نگاهی بیندازیم به ویژگی‌های سریال “ویلای من” آخرین ساخته مهران مدیری که به اعتقاد خودش در زمره بهترین آثار او قرار می‌گیرد. سرمایه‌گذار و مجری طرح این سریال مؤسسه “گلرنگ رسانه” است که اهدا و ضمانت جوایز را نیز بر عهده دارد و پیش از این، سریال “ساخت ایران” با مشارکت این مؤسسه تولید و به طور منظم و تا آخرین قسمت توزیع گردید که همین امر بیانگر توان این موسسه در نظم توزیع و اتمام سریال است.
 

دی وی دی “ویلای من” به بهای یک دی وی دی ناین خام


پیامی ثبت نگردیده است.
نام شما:
متن پیام :
شکلک - 01 شکلک - 02 شکلک - 03 شکلک - 04 شکلک - 05 شکلک - 06 شکلک - 07 شکلک - 08 شکلک - 09 شکلک - 10 شکلک - 11 شکلک - 12 شکلک - 13 شکلک - 14 شکلک - 15 شکلک - 16 شکلک - 17 شکلک - 18
تصویر امنیتی:
تصویر امنیتی
کد تصویر امنیتی را وارد نمایید :



تصویری از گرامیداشت پانزدهمین سالگرد تاسیس 
گروه تئاتر جوان میبد و اختتامیه نمایش سی مرغ ، سیمرغ
(آبان ماه 1391)




تصویری از آخرین روز حضور کوروش زارعی در کارگاه نمایش گروه ( شهریور ماه 1392 )



ورود به سایت


خوش آمدید,
مهمان

ثبت نامثبت نام
فراموش کردن کلمه عبور؟فراموش کردن کلمه عبور؟

نام کاربری:
کلمه عبور:
تصویر امنیتی:تصویر امنیتی
کد تصویر امنیتی را وارد نمایید :

نظر سنجی

عملکرد گروه تئاتر جوان در شهرستان میبد چگونه بوده است ؟

عالی
خوب
متوسط
ضعیف


نتایج
نظرسنجی

رای ها: 595
نظرات: 107

پوسترها