تبلیغات


کلاسهای
 
بازیگری
 
به زودی 
  

جستجو در سایت

جستجو

آخرین مقالات

تئاتر خیابانی یا بیرونی

ادامه مطلب


چرا تئاتر کاربردی؟

ادامه مطلب


تأتر «پلِی بَک»

ادامه مطلب


تئاتر برای آموزش بهداشت

ادامه مطلب


تئاتر ِموزه

ادامه مطلب


تئاتر خاطره

ادامه مطلب


نمایش خلاق

ادامه مطلب


تئاتر آموزشی

ادامه مطلب


آیین ها و مراسم سنتی و قدیمی

ادامه مطلب


نمایشنامه زندگی گالیله ...

ادامه مطلب

کلمات کلیدی



آمار سایت


هاست
RSS خروجی

آمار سایت

اخبار





”حبیب دهقان نسب”: دغدغه حضور در تئاتر همیشه با من بوده است

ارسال شده توسط: مدیرسایت تاریخ: ۰۲.۱۲.۱۳۹۱ بازدیدها: ۳۸۴۲۶

 

"حبیب دهقان نسب"که هم اکنون در نمایش "رویاهای رام نشده" کار ایوب آقاخانی به ایفای نقش می پردازد، نقش، متن خوب و همچنین انگیزه حضور در تئاتر را دلیل حضور دوباره اش روی صحنه تئاتر دانست.





دهقان نسب که آخرین بار در نمایش "چشم اندازی از پل" کار منیژه محامدی در سال 84 روی صحنه حاضر شده بود، در گفت و گو با سایت ایران تئاتر درباره فعالیت دوباره اش در تئاتر گفت: شش، هفت سالی بود که از تئاتر دور شده بودم، ولی دغدغه حضور در تئاتر همیشه با من بوده، چرا که با تئاتر فعالیت هنری خود را آغاز کردم و رشته تحصیلی ام نیز در این زمینه است؛ بنابراین همواره دغدغه حضور در آثار تئاتری را دارم، اما مشکلات اقتصادی باعث می شود بیشتر به سمت کارهای تصویری سوق پیدا کنم.

 

وی ادامه داد: تا اینکه سال گذشته دو پیشنهاد خوب تئاتری داشتم: یکی نمایش "روز سیاوش" کار شکرخداگودرزی بود که در جشنواره بین المللی تئاتر فجر به صحنه رفت. نمایش "رویاهای رام نشده" پیشنهاد دوم بود که آن را هم پذیرفتم؛ چراکه در هر دو، متن و نقش مورد پسندم بود؛ بنابراین ترجیح دادم در تئاتر حضور پررنگ تری داشته باشم.
این بازیگر تئاتر و تلویزیون در ادامه به استقبال مخاطبان از نمایش "رویاهای رام نشده" اشاره کرد و افزود: از آنجایی که مردم در تدارک عید نوروز و خرید هستند، اسفندماه فصل مناسبی برای سینما و تئاتر نیست، با این حال استقبال نسبتا خوب بوده است.
 وی با اشاره به اجرای این اثر نمایشی در تماشاخانه سنگلج و اهمیت نقش تبلیغات در استقبال مخاطبان گفت: مسئولان تئاتری در رابطه با سالن هایی که از مرکز تئاتر دور هستند، باید تلاش بیشتری برای تبلیغات به خرج دهند. این تبلیغات هم شامل تبلیغات میدانی و هم پخش تیزر در تلویزیون است.
دهقان نسب درباره ادامه فعالیت خود در تئاتر اظهار کرد: متاسفانه بودجه تئاتر نسبت به سینما و تلویزیون بسیار کمتر است و قابل مقایسه نیست. از سویی همان مبلغ کم هم طی مدت طولانی پرداخت می شود و اگر این درآمد حداقلی را هم از تئاتر بگیرند، قطعا دیگر انگیزه ای برای ادامه کار در تئاتر وجود نخواهد داشت و باعث دلسردی و ناامیدی هنرمندان می شود. در واقع عشق بچه های تئاتر باعث استمرار این هنر شده و اگر عشق و انگیزه آن ها نباشد، دیگر تئاتر پا برجا نخواهد بود.
گفتنی است، حبیب دهقان نسب در نمایش "رویاهای رام نشده" نقش یک مطرب را بازی می کند که در مراسم شادی شرکت می کند و به همراه گروهش ساز می زند.
در نمایش " رویاهای رام نشده" بازیگرانی چون، بهرام ابراهیمی، مجید جعفری، امیرعلی دانایی، حبیب دهقان نسب، سینا رازانی، یعقوب صباحی، سام کبودوند، شکرخداگودرزی، فریدون محرابی، مجید مظفری، نیکی مظفری، رامین ناصر نصیر و حمید رضا نعیمیایفای نقش دارند.
همچنین در این نمایش دستیار اول و برنامه ریز هومن خدادوست، طراح صحنه و لباس لادن سید کنعانی، طراح چهره پردازی الهام صالحی، طراح نور کیوان معتمدی، طراح پوستر و بروشور ارسلان آقاخانی، آهنگساز محسن میرزایی، عکاس کوشا قربانی و مدیر تولید نمایش نیکی مظفری است.
لازم به ذکر است، نمایش " رویاهای رام نشده" ساعت 20 در تماشاخانه سنگلج میزبان علاقه مندان است.

 

پیامی ثبت نگردیده است.
نام شما:
متن پیام :
شکلک - 01 شکلک - 02 شکلک - 03 شکلک - 04 شکلک - 05 شکلک - 06 شکلک - 07 شکلک - 08 شکلک - 09 شکلک - 10 شکلک - 11 شکلک - 12 شکلک - 13 شکلک - 14 شکلک - 15 شکلک - 16 شکلک - 17 شکلک - 18
تصویر امنیتی:
تصویر امنیتی
کد تصویر امنیتی را وارد نمایید :



تصویری از گرامیداشت پانزدهمین سالگرد تاسیس 
گروه تئاتر جوان میبد و اختتامیه نمایش سی مرغ ، سیمرغ
(آبان ماه 1391)




تصویری از آخرین روز حضور کوروش زارعی در کارگاه نمایش گروه ( شهریور ماه 1392 )



ورود به سایت


خوش آمدید,
مهمان

ثبت نامثبت نام
فراموش کردن کلمه عبور؟فراموش کردن کلمه عبور؟

نام کاربری:
کلمه عبور:
تصویر امنیتی:تصویر امنیتی
کد تصویر امنیتی را وارد نمایید :

نظر سنجی

عملکرد گروه تئاتر جوان در شهرستان میبد چگونه بوده است ؟

عالی
خوب
متوسط
ضعیف


نتایج
نظرسنجی

رای ها: 595
نظرات: 107

پوسترها