تبلیغات


کلاسهای
 
بازیگری
 
به زودی 
  

جستجو در سایت

جستجو

آخرین مقالات

تئاتر خیابانی یا بیرونی

ادامه مطلب


چرا تئاتر کاربردی؟

ادامه مطلب


تأتر «پلِی بَک»

ادامه مطلب


تئاتر برای آموزش بهداشت

ادامه مطلب


تئاتر ِموزه

ادامه مطلب


تئاتر خاطره

ادامه مطلب


نمایش خلاق

ادامه مطلب


تئاتر آموزشی

ادامه مطلب


آیین ها و مراسم سنتی و قدیمی

ادامه مطلب


نمایشنامه زندگی گالیله ...

ادامه مطلب

کلمات کلیدی



آمار سایت


هاست
RSS خروجی

آمار سایت

اخبار





حرکت خودجوش هنرمندان در سوگواره یتیمان حضرت علی(ع) قابل تحسین است .

ارسال شده توسط: مدیر سایت تاریخ: ۱۰.۰۴.۱۳۹۲ بازدیدها: ۳۱۵۵۱
سرپرست گروه تئاتر جوان در بین اعضای کودک و نوجوان خود ضمن دعوت برای مشارکت همه جانبه این قشر در برگزاری نهمین سوگواره یتیمان حضرت علی (ع) گفت : در این غوغای جهانی، دشمنان با تمام توان سعی دارند بین مردم و مذهب فاصله بیندازند و با تمام توان خود استعدادشان را در فضای مجازی و هنر به کار بسته‌اند . ما می بینیم که در مباحث هنری نیز اقدامات موثری انجام داده اند که باعث تضعیف بنیاد فرهنگ ایرانی و مذهب شیعه شده است که جای بسی تفکر و تامل دارد . باید بنیاد خانواده ها مستحکم تر از گذشته و پایبندی آنها به اعتقادات خویش بیشتر شود ... 


وی ادامه داد: از طرف دیگر فرقه‌های ضاله نیز که به صورت روزانه در حال شکل گرفتن هستند تا فاصله مردم را با اسلام بیشتر کنند، این موضوع را آنها بیشتر در میان شیعیان پیگیری می‌کنند و سعی بر ایجاد فاصله میان شیعیان و معارف اسلامی دارند.

سرپرست گروه با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم نیمه شعبان ابراز داشت: این حرکت‌های خودجوش نشان از این دارد که تمام حرکت‌های دشمنان که با تمام توانشان انجام می‌شود، بی‌اثر هستند. این موضوع تماما به برکت وجود پاک حضرت ولی عصر (عج) و عنایات ایشان به ما و تمام شیعیان است.

وی ادامه داد: یک خط نورانی از زمان پیامبر اکرم(ص) به انتظار حضرت مهدی موعود(عج) نشسته و هنوز هم این خط نورانی منتظر ظهور است. ما جزو عواملی هستیم که در ترویج این معارف موثر هستیم و اگر ستادی در این زمینه شکل می‌گیرد در راستای ترویج خط پیامبر(ص)، حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) فعالیت می‌کند. این جلسات معنوی‌ترین جلسات هستند، چون زمینه‌های ظهور و فرج امام زمان (عج) را فراهم می‌کنند. حرکات خودجوش شیعیان از جمله حرکات آنها در این ایام یک مانور بوده و مانور شیعه معنادار است، چون هیچ کس به اندازه شیعه منتظر مهدی موعود نیست.

در ادامه سرپرست گروه ضمن اعلام این خبر که برگزاری سوگواره یتیمان حضرت علی (ع) همچنان پا برجاست و تا زمانی که بنده سکان این کشتی را در دست دارم برگزار خواهد شد گفت : حرکت خودجوش هنرمندان در سوگواره یتیمان حضرت علی(ع) قابل تحسین است . شما بارها و بارها شاهد حضور هنرمندان و مردم مختلف در این برنامه بوده اید . ما از کسی دعوت نکرده ایم که برای انجام کاری بیاید . ما از کسی نخواستیم تا کاری بکند . فقط استارت این کار را توسط خودشان زده ایم و تمام کارها را این هنرمندان و مردم عاشق انجام داده اند . این حرکت یه حرکت مردمی است و نه فقط برنامه سالانه گروه تئاتر جوان یا هیئت منتظران حضرت مهدی (عج) که برای انجام آن برنامه ریخته باشند . ما حتی اگر به یاد برگزاری این برنامه نباشیم این عزیزان خودشان به صورت خودجوش از ما می خواهند تا برنامه امسال را اعلام کنیم و اگر مسئولیتی داریم به ایشان واگذار کنیم . این یک نکته بسیار عالی در بحث هیئت های مذهبی ماست و چه خوب است در بین هنرمندان این مرز و بوم نیز عینیت بخشد و ما ببینیم حرکت خودجوش هنرمندان که برای ترویج و اشاعه فرهنگ اسلامی و زنده نگه داشتن یاد و نام مولایشان گام بر میدارند و زیر سایه این پرچم خود را محفوظ از هر گزندی می دانند . 

آقایی در پایان از همه هنرمندان کودک و نوجوان خواست تا حضور پرنگی را در این گونه برنامه ها داشته باشند و در این زمینه سعی کنند از همه اقشار جامعه دعوت کنند تا با این روش خیلی ها را در این امر سهیم کنیم تا دعای خیر همه بدرقه راه شما باشد . چه خوب است کسی که در هیچ کجا احساس آرامش ندارد در این برنامه ها احساس آرامش کند و فعالیت دوستانه خود را در کنار خواهران و برادران شیعه خود انجام دهد . از جارو کردن گرفته تا بازی و کارگردانی همه باید کمک کنند تا برنامه مردمی و همه جانبه برگزار شود و همه این برنامه را از آن خود بدانند . این برنامه باید همچنان خودجوش و مردمی باشد و هنرمندان سعی کنند در این برنامه چهره واقعی هنرمند را نشان دهند تا خیلی ها از بد بینی درآیند و خوش بینانه برخورد نمایند . این اعتماد به حرکت درست و انسانی شما هنرمند عزیز بر می گردد . به امید اینکه این برنامه ها مورد قبول امیرمومنان و حضرت حق واقع شود . 

مهمان
تاریخ: ۰۴.۰۵.۱۳۹۲ متن پیام : ۲
مهمانبنده هم در کارهای خود دعا کن .
 تاریخ عضویت : اطلاعاتی ثبت نگردیده است.   اطلاعات شخصی
مهمان
تاریخ: ۰۳.۰۵.۱۳۹۲ متن پیام : ۱
مهمانیادش به خیر چه سالهای زیبایی در کنار هم داشتیم . آیا تکرار نمی شود ؟
 تاریخ عضویت : اطلاعاتی ثبت نگردیده است.   اطلاعات شخصی


نام شما:
متن پیام :
شکلک - 01 شکلک - 02 شکلک - 03 شکلک - 04 شکلک - 05 شکلک - 06 شکلک - 07 شکلک - 08 شکلک - 09 شکلک - 10 شکلک - 11 شکلک - 12 شکلک - 13 شکلک - 14 شکلک - 15 شکلک - 16 شکلک - 17 شکلک - 18
تصویر امنیتی:
تصویر امنیتی
کد تصویر امنیتی را وارد نمایید :



تصویری از گرامیداشت پانزدهمین سالگرد تاسیس 
گروه تئاتر جوان میبد و اختتامیه نمایش سی مرغ ، سیمرغ
(آبان ماه 1391)




تصویری از آخرین روز حضور کوروش زارعی در کارگاه نمایش گروه ( شهریور ماه 1392 )



ورود به سایت


خوش آمدید,
مهمان

ثبت نامثبت نام
فراموش کردن کلمه عبور؟فراموش کردن کلمه عبور؟

نام کاربری:
کلمه عبور:
تصویر امنیتی:تصویر امنیتی
کد تصویر امنیتی را وارد نمایید :

نظر سنجی

عملکرد گروه تئاتر جوان در شهرستان میبد چگونه بوده است ؟

عالی
خوب
متوسط
ضعیف


نتایج
نظرسنجی

رای ها: 595
نظرات: 107

پوسترها