تبلیغات


کلاسهای
 
بازیگری
 
به زودی 
  

جستجو در سایت

جستجو

آخرین مقالات

تئاتر خیابانی یا بیرونی

ادامه مطلب


چرا تئاتر کاربردی؟

ادامه مطلب


تأتر «پلِی بَک»

ادامه مطلب


تئاتر برای آموزش بهداشت

ادامه مطلب


تئاتر ِموزه

ادامه مطلب


تئاتر خاطره

ادامه مطلب


نمایش خلاق

ادامه مطلب


تئاتر آموزشی

ادامه مطلب


آیین ها و مراسم سنتی و قدیمی

ادامه مطلب


نمایشنامه زندگی گالیله ...

ادامه مطلب

کلمات کلیدی



آمار سایت


هاست
RSS خروجی

آمار سایت

اخبار





کارگردان نمایش کدوگرگ اهداف اجرایی خود را در نمایش به جز از علی ... اتود زد .

ارسال شده توسط: مدیر سایت تاریخ: ۱۱.۰۵.۱۳۹۲ بازدیدها: ۲۳۶۶۷
به گزارش از خبرنگار تئاتر ؛ محمد جواد آقایی میبدی در رابطه با اجرای نمایش کدوگرگ گفت : آنچه شما در اجرای نمایش به جز از علی ... دیدید بخش کوچکی از روش اجرایی نمایش کدوگرگ خواهد بود ... 


آقایی گفت : خیلی از دوستان با اجرای نمایش به جز از علی ... به خاطر اینکه کار نمایش کدوگرگ برای تماشاچی لوس می شود ، مخالف بودند در حالی که من به خاطر اینکه این دو هیچ ربطی به هم ندارند و حتی کمک بسیار زیادی به ما می کنند این اجرا را انجام دادم و به بچه ها ثابت کردم که نه تنها آسیب نمی زند بلکه در رشد و پردازش شخصیت و داستان نمایش کدوگرگ کمک خواهد کرد . ما در اجرای این نمایش متوجه شدیم که خواسته های مردم ما چیست و با چه نمایش هایی باید خواستگاه های مردم خود را برآروده کنیم و حتما به شکل حرفه ای با این موضوع برخورد خواهیم کرد و باز حتما از نظرات کارشناسان مستعد استفاده خواهیم کرد . 
کارگردان نماش کدوگرگ گفت : این نمایش به زودی آماده اجرا می شود و مراحل قانونی خود را از تأئید متن گرفته تا بازبینی و مجوز اجرا را در برنامه کاری خود داریم که به محض اینکه ما آماده شدیم این اقدامات صورت خواهد گرفت و مقدمات لازم را جهت اجرای عموم انجام خواهیم داد . 
در ادامه آقایی گفت : نمایش جدیدی که در دست تولید داریم برای گروه ما سرنوشت ساز خواهد بود و امیدواریم تجربه خوبی را در این کار به دست آوریم . ما در بحث دکور ، نور ، لباس ، موسیقی ، بازیگر و نویسندگی این کار به همه کارشناسان مربوطه رجوع کردیم تا در اجرای آن ضعف کمتری را داشته باشیم . البته ما به رفع صد در صدی کار خود نخواهیم رسید ولی تا می توانیم سعی داریم تا با استفاده از نظرات مختلف کار را تا حد مطلوب برسانیم و در این راه همه عوامل از هیچ حرکتی صرف نظر نخواهند کرد و همه تلاش خود را می کنند . 
در پایان کارگردان نمایش کدوگرگ گفت : اگر بتوانیم مردم را با اینگونه کارها با تئاتر آشتی دهیم بنده ماهانه به تولید اینگون آثار دست خواهم زد و از کارگردان ها و بازیگران مختلف دعوت به همکاری خواهم کرد و مطمئنا با یک برنامه ریزی درست می توان ماهانه اجرای تئاتر داشت . ما فعلا باید خواستگاه مردم را ارزیابی نماییم و منتظر رهنمودهای استادان و کارشناسان مربوطه هستیم . 
مهمان
تاریخ: ۰۵.۰۶.۱۳۹۲ متن پیام : ۱
مهمانآفرین واقعا که.................
 تاریخ عضویت : اطلاعاتی ثبت نگردیده است.   اطلاعات شخصی


نام شما:
متن پیام :
شکلک - 01 شکلک - 02 شکلک - 03 شکلک - 04 شکلک - 05 شکلک - 06 شکلک - 07 شکلک - 08 شکلک - 09 شکلک - 10 شکلک - 11 شکلک - 12 شکلک - 13 شکلک - 14 شکلک - 15 شکلک - 16 شکلک - 17 شکلک - 18
تصویر امنیتی:
تصویر امنیتی
کد تصویر امنیتی را وارد نمایید :



تصویری از گرامیداشت پانزدهمین سالگرد تاسیس 
گروه تئاتر جوان میبد و اختتامیه نمایش سی مرغ ، سیمرغ
(آبان ماه 1391)




تصویری از آخرین روز حضور کوروش زارعی در کارگاه نمایش گروه ( شهریور ماه 1392 )



ورود به سایت


خوش آمدید,
مهمان

ثبت نامثبت نام
فراموش کردن کلمه عبور؟فراموش کردن کلمه عبور؟

نام کاربری:
کلمه عبور:
تصویر امنیتی:تصویر امنیتی
کد تصویر امنیتی را وارد نمایید :

نظر سنجی

عملکرد گروه تئاتر جوان در شهرستان میبد چگونه بوده است ؟

عالی
خوب
متوسط
ضعیف


نتایج
نظرسنجی

رای ها: 595
نظرات: 107

پوسترها