تبلیغات


کلاسهای
 
بازیگری
 
به زودی 
  

جستجو در سایت

جستجو

آخرین مقالات

تئاتر خیابانی یا بیرونی

ادامه مطلب


چرا تئاتر کاربردی؟

ادامه مطلب


تأتر «پلِی بَک»

ادامه مطلب


تئاتر برای آموزش بهداشت

ادامه مطلب


تئاتر ِموزه

ادامه مطلب


تئاتر خاطره

ادامه مطلب


نمایش خلاق

ادامه مطلب


تئاتر آموزشی

ادامه مطلب


آیین ها و مراسم سنتی و قدیمی

ادامه مطلب


نمایشنامه زندگی گالیله ...

ادامه مطلب

کلمات کلیدی



آمار سایت


هاست
RSS خروجی

آمار سایت

اخبار





مجلس قربانی دخترکی که معصوم نام داشت در راه جشنواره استانی یزد

ارسال شده توسط: مدیر سایت تاریخ: ۰۵.۰۷.۱۳۹۲ بازدیدها: ۲۹۳۰۷
نمایش مجلس قربانی دخترکی که معصوم نام داشت توسط گروه بازبینی بیست و سومین جشنواره تئاتر استانی یزد بازبینی شد ... 




در این بازبینی که آقایان ابوالحسنی ، سیفی ، نیک آئین ، سلیمی و مهریزی زاده حضور داشتند کار نمایش مذکور بازبینی گردید و نقاط ضعف و قوت کار به کارگردان گفته شد . در این بحث و گفتگو که بعد از اجرای نمایش به مدت یک ساعت به طول انجامید . به نقاط خوبی اشاره شد و در این گفتگو سعی شد تا راهکارهای مناسبی برای اجرای بهتر کار ارائه گردد . در هر صورت آقایی نمایش ارائه شده را از کدو گرگ الهام گرفته و در این کار سعی کرده بود تا نقاط ضعف خود را بپوشاند و نظرات کارشناسان مربوطه نشان می داد که موفق بوده است . در کل بازبینی بسیار خوبی بود و نتیجه کار برای همه بچه ها و حتی بازبین ها رضایت بخش بود حرکت گروه تئاتر جوان در جهت ارائه کارهای جدید و استفاده و راهنمایی گرفتن از اساتیدی از قبیل کوروش زارعی ، کوروش نریمانی و سیروس همتی حتما کمک خوبی به گروه هنری کرده است و خواهد کرد . کارگردان نمایش گفت : در ارائه متن نمایش از کمک این سه دوست عزیز بی بهره نبودم و مشاوره بسیاری گرفتم . اما در کنار کار تلاش بی وقفه بچه های گروه بیشتر مورد اهمیت بود . شاید بچه ها بعضی از روزها 15 الی 20 ساعت وقت خود را در به سرانجام رساندن هر دو پروژه نمایشی به کار گرفتند . 
البته باید گفت بعد از بازبینی از این اساتید حضوری نیز دعوت شد که نتایج خوبی را در کار به وجود آورد . اولین کسی که در هر دو پروژه همکاری خوبی داشت کوروش زارعی بود که چند روزی در کنار گروه اجرایی نظرات ارزشمند خود را داد و به گروه کمک زیادی کرده است . در دراماتورژی متن کارها کوروش زارعی کمک بسیار زیادی کرد و باعث شد تا کارگردان کار بتواند راحتر به اهداف نویسندگی و کارگردانی خود برسد . 
محمد جواد آقایی میبدی اعلام کرد از این به بعد در تمام پروژه های نمایشی که بنده نویسنده و کارگردان هستم از نظرات کارشناسی همه هنرمندان خوب شهرستان ، استان و کشور استفاده خواهم کرد و در این امر بسیار مسر هستم و لازمه رشد خود و عوامل خود را این حرکت مید انم . 
آقایی در ادامه گفت : دوست دارم تا همه بدون غرایض شخصی به هم کمک کنیم و در این راه بنده از هیچ کمک و عملی دریغ نخواهم کرد . خواهید دید در مدت کوتاهی تئاتر میبد همچون گذشته در تاریخ استان یزد و کشور درخشان خواهد شد و این حرکت به تنهایی مقدور نخواهد بود . بنده در همین جا اعلام می کنم به کمک همه دوستان و هنرمندان تئاتری شهرستان و استان نیاز دارم و مطمئنا با هم می توانیم شاهد رشد خوبی برای هم باشیم . با منم ها کاری درست نخواهد شد و ما باید تشنه یادگیری و رشد درست باشیم تا راهی را مدت های طولانی اشتباه نرویم و بعد برگردیم سرخانه اول ... ما باید تلاش کنیم تا راه درست و صحیح هنری را طی نماییم و این نیازمند کمک گرفتن از اساتید و کارشناسان مربوطه هست . البته باید گفت که یکی از بزرگترین اساتید تئاتر استان جناب آقای سید ناصر امامی میبدی هست که ما همیشه و در همه کارها از نظرات ایشان استفاده کرده ایم و ایشان نیز نظر لطف خود را از ما دریغ نکرده اند . 


مهمان
تاریخ: ۰۸.۰۷.۱۳۹۲ متن پیام : ۲
مهماناستاد خدا قوت . واقعا خسته نباشید تو این شهر که خیلی مشکله کار هنری شما دارید جون و زندگی خودتون رو میذارید . من که رفتم اصفهان امیدوارم شما هم این شهر رو ول کنید برید جایی که مردمش براتون ارزش قائل باشند . برای همه مردم شهرتون متاسفم که آدمهایی مثل شمارو دارند و قدرشو ندارند .
 تاریخ عضویت : اطلاعاتی ثبت نگردیده است.   اطلاعات شخصی
مهمان
تاریخ: ۰۵.۰۷.۱۳۹۲ متن پیام : ۱
مهمانآفرین بر شما استاد آفرین
 تاریخ عضویت : اطلاعاتی ثبت نگردیده است.   اطلاعات شخصی


نام شما:
متن پیام :
شکلک - 01 شکلک - 02 شکلک - 03 شکلک - 04 شکلک - 05 شکلک - 06 شکلک - 07 شکلک - 08 شکلک - 09 شکلک - 10 شکلک - 11 شکلک - 12 شکلک - 13 شکلک - 14 شکلک - 15 شکلک - 16 شکلک - 17 شکلک - 18
تصویر امنیتی:
تصویر امنیتی
کد تصویر امنیتی را وارد نمایید :



تصویری از گرامیداشت پانزدهمین سالگرد تاسیس 
گروه تئاتر جوان میبد و اختتامیه نمایش سی مرغ ، سیمرغ
(آبان ماه 1391)




تصویری از آخرین روز حضور کوروش زارعی در کارگاه نمایش گروه ( شهریور ماه 1392 )



ورود به سایت


خوش آمدید,
مهمان

ثبت نامثبت نام
فراموش کردن کلمه عبور؟فراموش کردن کلمه عبور؟

نام کاربری:
کلمه عبور:
تصویر امنیتی:تصویر امنیتی
کد تصویر امنیتی را وارد نمایید :

نظر سنجی

عملکرد گروه تئاتر جوان در شهرستان میبد چگونه بوده است ؟

عالی
خوب
متوسط
ضعیف


نتایج
نظرسنجی

رای ها: 595
نظرات: 107

پوسترها