تبلیغات


کلاسهای
 
بازیگری
 
به زودی 
  

جستجو در سایت

جستجو

آخرین مقالات

تئاتر خیابانی یا بیرونی

ادامه مطلب


چرا تئاتر کاربردی؟

ادامه مطلب


تأتر «پلِی بَک»

ادامه مطلب


تئاتر برای آموزش بهداشت

ادامه مطلب


تئاتر ِموزه

ادامه مطلب


تئاتر خاطره

ادامه مطلب


نمایش خلاق

ادامه مطلب


تئاتر آموزشی

ادامه مطلب


آیین ها و مراسم سنتی و قدیمی

ادامه مطلب


نمایشنامه زندگی گالیله ...

ادامه مطلب

کلمات کلیدی



آمار سایت


هاست
RSS خروجی

آمار سایت

اخبار





قدردانی سرپرست گروه از همه طرفداران گروه تئاتر جوان

ارسال شده توسط: مدیرسایت تاریخ: ۰۷.۰۶.۱۳۹۱ بازدیدها: ۵۴۳۲۲
سرپرست گروه تئاتر جوان شهرستان میبد با اشاره به مشکلات شدیدی که در امر حمایت از تئاتر چه از طرف مسئولین و چه از طرف برخی خانواده ها در میبد وجود دارد ، اظهار تأسف نمود و گفت : 


بازیگری روحی است که در پیکر بی جان نقش دمیده می شود ؛ جان می گیرد ؛ جان می بخشد و ماندگار می ماند ؛ پس هرگز فنا نمی شود . هر روز که می گذرد تجربه ای ؛ خاطره ای و اندوخته ایست برای فردای ما که به آن آینده می گویند . پس دیروز گذشته است و چراغی برای راه آینده که اشتباهات را - که به آن بی راهه می گویند - فردا تکرار نکنیم ... هنری که در امتداد ارزشهایش حرکت کند هنری است رهایی بخش که سرچشمه در نور و عشق دارد و به دریای عقل و معرفت راه می گشاید . مسئولیت هنرمند تنها در برابر فرهنگ ملی و قومی خودش نیست ، بلکه مسئولیتی الهی و جهانی دارد . 
این وظیفه ماست که همواره قدردان و سپاسگذار تلاش و خدمات هنرمندان عرصه تئاتر باشیم که صحنه هایی از تاریخ و فرهنگ و هنر ایران زمین به نام آنها رقم زده شده و اکنون دست آنها از این دنیا کوتاه است . ما باید همچون گذشته هنرمندان بزرگی را در این عرصه تربیت کنیم و تحویل اجتماع دهیم و این امر نیازمند یک برنامه ریزی حساب شده و طولانی است . 
متاسفانه جامعه هنری ما جزو محروم‌ترین اقشار هستند . در جامعه به دیگر شغل‌ها بها داده می‌شود، اما هنرمندان زمانی که از دنیا می روند ارزشمند می‌شوند و همه یاد آنها می‌افتند که این موضوع فایده‌ای ندارد. اگر هنرمند در دوران حیات خود از اعتبار و زندگی مناسب برخوردار نباشد، نمی‌تواند اثرآفرین باشد و برگ زرینی از تاریخ را به اثر هنری خود اختصاص دهد. سرپرست گروه با بیان اینکه هنرمندان برجسته بسیاری در شهرستان میبد زندگی می‌کنند، ابراز داشت: این افراد به هنرمندان برجسته کشور و حتی جهان پهلو می‌زنند و می‌توانند برتر از آنها باشند. سرپرست گروه عنوان کرد: نبود امکانات مناسب برای اظهار وجود و شکست نفس بیش از اندازه موجب ناشناخته بودن هنرمندان میبدی شده است. و مسئولان باید هنرمندان برجسته شهرستان را شناسایی کنند و توجه ویژه‌ای به آنها داشته باشند. هنرمندان مطرح مقیم در شهرستان‌ها با حضور در جشنواره ها و اجراهای خارج از شهرستان می‌توانند اظهار وجود کنند و هنر خود را در معرض دید قرار دهند.وی با اشاره به امکانات و امتیازهای ویژه‌ای که در تهران وجود دارد، بیان داشت: مسئولان پایتخت‌نشین از هنرمندان تهران برای حضور در اجراهای خارج از کشور دعوت می‌کنند در حالی که هنرمندان مقیم شهرستان‌ها نیز باید در این برنامه حضور یابند. مسئولان باید قدردان هنرمندان اثرآفرین و باارزش باشند و راه‌کارهایی را ارائه کنند که این قشر دغدغه امرار معاش نداشته باشند. 
سرپرست گروه تئاتر جوان در پایان گفت : قدردانی می کنم ... 
قدردانی می کنم ... اینک تلاش و همت شما هنرمندان قدیم و جدید گروه تئاتر جوان را هزاران سپاس که با سرانگشتان احساس و تفکر نقش آفرین پرده های نو در عرصه هنر گشتید و پنجره های رو به افق را با خرد خود گشودید تا روشنایی به فردای نوین هموار گردد . 

با قدردانی از ذوق ظریف ؛ همت والا و احساسات لطیف شما در آفرینش نقشی که در نمایش های : خاطرات جنگ(1377) ؛ بانوی نمونه (1378) ؛ مادر (1379) ؛ بی معنی ترین حرف زندگی ام (1380) ؛ سوگ یتیمان علی (ع) (1381) ؛ درّ شب چراغ (1382) ؛ گیسوی پریشان چو شمشاد (1383) ؛ مادر من (1384) ؛ پرواز پرستوهای مهاجر (1385) ؛ پشت صحنه کار ما (1386) ؛ عاشورائیان (1386-1387) ؛ سحوری (1387) ؛ عشق برای وطن (1388) ؛ باغچه ننه بلقیس (1389) ؛ سوگ یتیمان علی (ع) ( از سال 1385 الی 1391) ؛ شاپرک خانم (1390) ؛ قطار جنوب (1390) ؛ زیر خاکی (1391) ؛ سی مرغ سیمرغ (1391) و ... که هر کدام مسئولیتی به عهده داشتید و در جشنواره ها نیز مقام های بازیگری و کارگردانی به دست آوردید که به حق شایسته شماست و بنده از طرف خودم و هیئت نظارت گروه تئاتر جوان و کلیه عوامل تبریک می گویم . به امید روزی که شایستگی شما را در سکوهای بالاتر هنر این آب و خاک شاهد باشیم . به پاس سالها خدمت به عرصه تئاتر این کشور و با امید به اینکه در ادامه راه پربارتر و با نگاهی سرشار از زیبایی و مهر حضور پررنگی در عرصه هنر داشته باشید . قدردان شما هنرمندان عزیزم (هرچند که زمانی می گذرد اما دیر نشاید ) میباشم . اعتراف می نمایم چیزی برای سپاس در برابر این همه بزرگواری و منش شما ندارم ؛ اما این پیام قدردانی بهانه ای شد تا سپاس ؛ تبریک و قدردانی خویش و هیئت نظارت گروه تئاتر جوان را  به خاطر کلیه زحمات ؛ مشکلات ؛ سختی ها و کاستی ها که در گروه تحمل کردید به عرض برسانم و سرتعظیم فرود آورم . امیدوارم روزی شما را در فتح قله های هنر این مرز و بوم شاهد باشم . 

واقعا قدردان شما هنرمندان عزیز هستم که در بدترین شرایط آن هم در شهرستان میبد که با برخورد بسیار بد مسئولین و مردم عاشقانه در این عرصه گام برداشتید و باید گفت یکی از بهترین لحظات عمر خود را وقف تئاتر کردید ... به زخم زبان ها توجه نکنید به بدگویی و تهمت ها توجه نکنید ... اینها همانهایی هستند که می گویند غیبت نکنید ، تهمت نزنید و ... اما خودشان عمل نمی کنند ... اینان کور خودند و بینای مردم ... پس شما عاشقانه ادامه دهید و اجازه ندهید کوردلی های دیگران باعث از بین رفتن این هنر شود نگذارید آنها به اهداف پلیدشان برسند و با گفتن یاعلی راه درست را زیر سایه ولایت و رهبر محبوبمان ادامه دهید . مطمئنا راه حق دیر یا زود به نتیجه خواهد رسید ... الله یارتان ... یاحق ... 
abiat
 امتیازات : ۶۳۷۴   تاریخ: ۲۳.۰۶.۱۳۹۱ متن پیام : ۱۴
abiatخوب یا بد

مکالمه شما ، تبلیغات شماست

هر زمان که شما دهان خود را باز میکنید

اجازه خواهید داد که افراد ذهن شما را ببینند

(بروس بارتن)
kh-Abiat
0
 تاریخ عضویت : ۲۰.۱۱.۱۳۹۰  1مرد اطلاعات شخصی
jufarzade
 امتیازات : ۴۶۲۵   تاریخ: ۲۲.۰۶.۱۳۹۱ متن پیام : ۱۳
jufarzadeچون مرده.مرداهم که می دونی بااسم ورسم خودشون پامی ذارن تو گود...
نه مثه تو نامرد
j-j-z
0
 تاریخ عضویت : ۱۰.۱۲.۱۳۹۰  1مرد اطلاعات شخصی
abiat
 امتیازات : ۶۳۷۴   تاریخ: ۱۹.۰۶.۱۳۹۱ متن پیام : ۱۲
abiatماهیمون هی میخواست یه چیزی بهم بگه . تادهنشو وا می کرد آب می رفت تو دهنش نمی تونست بگه . دست کردم تو آکواریوم درش آوردم . شروع کرد از خوشالی بالا پایین پریدن . دلم نیومد دوباره بندازمش اون تو . اینقده بالا پایین پرید خسه شد خوابید . دیدم بهترین موقع تا خوابه دوباره بندازمش تو آب. ولی الان چند ساعته بیدار نشده . یعنی فکرکنم بیدار شده دیده انداختمش اون تو قهر کرده خودشو زده به خواب…
kh-Abiat
0
 تاریخ عضویت : ۲۰.۱۱.۱۳۹۰  1مرد اطلاعات شخصی
abiat
 امتیازات : ۶۳۷۴   تاریخ: ۱۷.۰۶.۱۳۹۱ متن پیام : ۱۱
abiatروزي هزار بار به خودم مي‌گويم
به من چه آن كلاغ چرا مي‌پرد
يا فلاني چرا دلش گرفته است
اما
به پريدن ِ كلاغ فكر مي كنم
و براي فلاني نگران مي‌شوم
در ليوان ِ من
چاي ِ كهنه‌ي‌ ِ سردي‌ست
كه سرد و كهنه نبوده است
من
قامتم
انحناي ِ علامت ِ سوال گرفته است
kh-Abiat
0
 تاریخ عضویت : ۲۰.۱۱.۱۳۹۰  1مرد اطلاعات شخصی
honardost
 امتیازات : ۸۷۰۵   تاریخ: ۱۵.۰۶.۱۳۹۱ متن پیام : ۱۰
honardostافسوس گذشته را خوردن ثمری ندارد تا می توانی حال و آینده را دریابید .
هنر زیباترین عشق روی زمین است...
0
 تاریخ عضویت : ۱۳.۱۱.۱۳۹۱  1مرد اطلاعات شخصی
NARGES
 امتیازات : ۵۱۳   تاریخ: ۱۵.۰۶.۱۳۹۱ متن پیام : ۹
NARGESمن هم از همه شما اعضای گروه تئاتر جوان تشکر می کنم که در کنار سرپرست گروه موندید و با وفایید .
ترسم تو بیایی و من آن روز نباشم...
0
 تاریخ عضویت : ۱۱.۰۶.۱۳۹۱  2زن اطلاعات شخصی
jufarzade
 امتیازات : ۴۶۲۵   تاریخ: ۱۵.۰۶.۱۳۹۱ متن پیام : ۸
jufarzadeبرایان دایسون می گوید:
فرض کنید زندگی همچون یک بازی است. قاعده این بازی چنین است که بایستی پنج توپ را در آن واحد در هوا نگهدارید و مانع افتادنشان بر زمین شوید. جنس یکی از آن توپها از لاستیک بوده و باقی آنها شیشه ای هستند . پر واضح است که در صورت افتادن توپ پلاستیکی بر روی زمین، دوباره نوسان کرده و بالا خواهد آمد، اما آن چهار توپ دیگر به محض برخورد ، کاملا شکسته و خرد میشوند. او در ادامه میگوید : آن چهار توپ شیشه ای عبارتند از خانواده، سلامتی، دوستان و روح خودتان و توپ لاستیکی همان کارتان است. کار را بر هیچ یک از عوامل فوق ترجیح ندهید ، چون همیشه کاری برای کاسبی وجود دارد ولی دوستی که از دست رفت دیگر بر نمیگردد، خانواده ای که از هم پاشید دیگر جمع نمیشود،‌ سلامتی از دست رفته باز نمیگردد و روح آزرده دیگر آرامشی ندارد .
j-j-z
0
 تاریخ عضویت : ۱۰.۱۲.۱۳۹۰  1مرد اطلاعات شخصی
maryam
 امتیازات : ۵۳۶   تاریخ: ۱۱.۰۶.۱۳۹۱ متن پیام : ۷
maryamافتادگی آموز اگر طالب فیضی / هرگز نخورد آب زمینی که بلند است
به نظر من این رفتار شما باعث میشه تا همه هنرمندان برای افتادگی شمارو الگو قرار بدن . ای کاش همه دست از غرور و تکبر برمی داشتیم .
مدیون عشقم...
0
 تاریخ عضویت : ۱۰.۰۶.۱۳۹۱  2زن اطلاعات شخصی
honardost
 امتیازات : ۸۷۰۵   تاریخ: ۱۰.۰۶.۱۳۹۱ متن پیام : ۶
honardostبا سلام ، از همه شما متشکرم . خدا شما رو از من نگیره .
هنر زیباترین عشق روی زمین است...
0
 تاریخ عضویت : ۱۳.۱۱.۱۳۹۱  1مرد اطلاعات شخصی
seyfyan
 امتیازات : ۴۰۱۸   تاریخ: ۰۸.۰۶.۱۳۹۱ متن پیام : ۵
seyfyanبنام خدا
سلام خدمت استاد عزیز و گرانقدرم جناب آقای محمد جواد آقایی میبدی
انشاالله که همیشه سایه ی شما بالای سر ما تئاتریها باشه
وا قعیت زندگی رو شما به من یاد دادید که چگونه باشم ، چگونه زندگی کنم و ...
شما راه درست رو به من نشون دادید
شما تئاتر رو به من آموختید ، هرچند که هنوز به اون جایی که باید نرسیدم ، ولی امید دارم که این قله رو با شما و با کمک و بزرگواری شما فتح کنم و یا اگه جمله رو جمع ببندم ، این قله رو با بچه های گروه تئاتر جوان فتح میکنیم .
به امید خدا ما این قله رو فتح خواهیم کرد و به کسایی که نمیتونستند پیشرفت گروه رو ببینند نشون خواهیم داد که ما بچه های سیمرغیم و هر وادی یا مانعی جلو دارمون بوده و راه مارو سد کرد ، از پای ننشستیم ، اونا رو از پیش رو برداشتیم و سر منزل مقصود رسیدیم ( انشاالله )
من از افرادی که قصد خراب کردن گروه رو دارند حرفی نمیزنم ، چون این انسانها ارزش حرف زدن رو ندارن و همین طور که خود شما فرمودین :روزی می رسد که دیگر دیر شده و ما ساکت میمونیم تا اونی که باید جواب بده جوابشونو بده.(استاد حتم داشته باشید که بچه های گروه تئاتر جوان تا آخرش با شما خواهند بود و شما را یاری خواهند کرد) راهی که این افراد انتخاب کرده اند به ناکجا آباد خواهد بود.
من به نوبه خودم تا رسیدن به کمال و مقصود یا واضحتر بگویم رسیدن به سیمرغ با شما خواهم بود...(انشاالله)
اما از کسانی که خودشان فتوا می دهندو عمل نمی کنند هم بهتر است چیزی نگویم.ما خدا را داریم و به راه خود ادامه خواهیم داد.
من با حرف دوست عزیزم جعفر موافقم که حرف دل مارو زدید اما کو گوش شنوا...
و اما:
استاد من باز هم می گویم که شما راه درست را به من نشان دادید و چگونه زیستن رو به من آموختید.من تا آخر عمر سپاسگذار این همه لطف ومحبت شما خواهم بود.
شما خود را فدا کردید پس مطمئن باشید ما هم تربیت شده ی شما هستیم و تا رسیدن به مقصود اصلی خود را فدا خواهیم کرد.
بر خلاف حرفی که زدید من و یا ما باید سر تعظیم جلوی شما فرود آوریم و سپاسگذار زحمات بی دریغ شما باشیم که خود را فدا کردید اما... از خواب غفلت بیدار نشدند... و بدونید تا آخر راه با شما خواهیم بود و شما را تنها نخواهیم گذاشت.
و در پایان:
از انسانها غمی به دل نگیر
زیرا خود نیز غمگینند:
با آنکه تنهایند ولی از خود می گریزند
زیرا به خود و به عشق خود وبه حقیقت خود شک دارند.
پس دوستشان بدار اگر چه دوستت نداشته باشند.
تمام علیرضا سیفیان عضو کوچیک تئاتر جوان
alireza-seyfyan
0
 تاریخ عضویت : ۲۰.۱۱.۱۳۹۰  1مرد اطلاعات شخصی
مهمان
تاریخ: ۰۸.۰۶.۱۳۹۱ متن پیام : ۴
مهمانسلام.بشنو از ني چون حكايت ميكند 00ازجداييها شكايت ميكند 00ولي اينجا بايد گفت. نشنو از ني ني نواي بي نواست 00بشنو از دل دل حريم كبرياست 00ني بسوزد تل خاكستر شود 00دل بسوزد خانه دلبر شود........................خاك پاتم استاد انشاا...اعضا شعار ندهند و حقيقتا بمانند نه مثل بعضيا كه....نگم بهتره 0 يا علي
 تاریخ عضویت : اطلاعاتی ثبت نگردیده است.   اطلاعات شخصی
اعضای قدیمی گ
تاریخ: ۰۷.۰۶.۱۳۹۱ متن پیام : ۳
اعضای قدیمی گآقایی جان سلام ، هر چند که بنده دیگر نمی توانم در عرصه تئاتر فعالیت کنم و بنا به عللی دیگر ادامه ندادم ولی به شما افتخار می کنم و مفتخرم که چند سالی شاگرد شما بودم و حاضرم همیشه شما را استاد خود خطاب کنم . هر چند خیلی ها از شما بد گفتن و بنده 4 سال از شما بزرگترم ولی باز خاک کف شما ایثارگر بزرگ عرصه تئاتر میبد هستم و خواهم بود . شما به من راه درست زندگی را یاد دادید و به من اراده درست زندگی کردن را دادید و این جمله شما را فراموش نمی کنم که همیشه در بحث های اخلاقی خود می گفتید : درست است که بنده نمی توانم در عمل خوب باشم ولی راه درست عمل کردن را به شما یاد می دهم و نمی دانم چرا من خودم که لالایی بلدم چرا خودم خوابم نمی گیره و همه می خنددیم ... استاد آقایی هر چند بارها گفتین مرا استاد خطاب نکنید ولی بنده هنوز شما را استاد می دانم و اکنون در تمام مراحل زندگی خودم را مدیون شما می دانم و حتی ازدواج موفقم را به شما مدیونم که با مشاوره خود راه درست انتخاب کردن را به من یاد دادی . پس خواهش می کنم دیگه از ما که کاری نکردیم و همه زحمات به دوش شما بوده قدردانی نکنید ما کی هستیم شما بودید که زحمت کشیدید و خدا به شما جزای خیر دهد . بازم ممنون که به ما اطلاع دادید سایت دارید و حداقل از این طریق در جریان کارهای شما قرار می گیریم . استاد جان همیشه پشت سر شما حرف بوده نترسید و مثل کوه ما هستیم . حق نگهدارتان .
 تاریخ عضویت : اطلاعاتی ثبت نگردیده است.   اطلاعات شخصی
jufarzade
 امتیازات : ۴۶۲۵   تاریخ: ۰۷.۰۶.۱۳۹۱ متن پیام : ۲
jufarzadeودوباره سلام ،جناب آقای آقایی من ... بلکه نه من ،کل اعضای گروه :بودیم ،هستیم،وانشاالله خواهیم بود ،البته در کنارشما.
واینکه : واجب ولازم است که ما تشکرکنیم از شما که به مادرس زندگی رایاد دادیدورشته ی منقلب کننده ی تئاتر رابه ما آزمودید البته هنوزاول راهیم که انشاالله باکمک شما بقیه راه این رشته ی دوست داشتنی را ادامه می دهیم وتشکرمی کنیم از شماکه مشکلات ودغ دغه های زندگی خویش را رها کردید وفکروتمرکزخودرا به کلاس گروه مان آوردید ویا بهتر بگویم وقت خویش را به ما دادید وازتجربه هاوعلم خود برای ما بازگو کردیدتا ما اعضای گروه تئاتر جوانتان یادبگیریم واستفاده کنیم وپیشرفت کنیم واین هنررابیشتر درک کنیم،همان طور که می دانید وهمه می دانند درمیبد بعضی اساتیدپیشرفت اعضای خود را نمی توانند ببینندواعضایا هنرجوی خویش را دست کم می شمارندوآن هارادنبال نخودسیاه ...ولی شما چه ؟استادعزیزولی شما مارامجبور به یادگیری می کنید،جشنواره ها وکتاب های تخصصی تئاتر رابه ما معرفی می کنید وبه ما می گویید سعی کنیدبه جشنواره ها بروید وازکارهای درحال اجراء دیدن کنید چون خوب دیدن هم در تئاتر نقش بسزایی دارد،مارابه اردوی آموزشی تهران می بریدتا بیشتر آشنا شویم با تازه های تئاترکشور... پس وظیفه ی ماست که ازشما تشکر کنیم ودست شمارا ببوسیم هرچندارزشی ندارد .انشالله همیشه در تمام مراحل زندگیتان موفق وپیروز وپایدارباشید.
این حرف های دل را برای شما نوشتم تا مردم ومسئولین بدانندکه چه درهای باارزشی داریم وقدرشان نداریم .
j-j-z
0
 تاریخ عضویت : ۱۰.۱۲.۱۳۹۰  1مرد اطلاعات شخصی
jufarzade
 امتیازات : ۴۶۲۵   تاریخ: ۰۷.۰۶.۱۳۹۱ متن پیام : ۱
jufarzadeبا سلام ،الحق ووالانصاف حرف دل ماروزدید....هی هی ...کوگوش شنوا.
j-j-z
0
 تاریخ عضویت : ۱۰.۱۲.۱۳۹۰  1مرد اطلاعات شخصی


نام شما:
متن پیام :
شکلک - 01 شکلک - 02 شکلک - 03 شکلک - 04 شکلک - 05 شکلک - 06 شکلک - 07 شکلک - 08 شکلک - 09 شکلک - 10 شکلک - 11 شکلک - 12 شکلک - 13 شکلک - 14 شکلک - 15 شکلک - 16 شکلک - 17 شکلک - 18
تصویر امنیتی:
تصویر امنیتی
کد تصویر امنیتی را وارد نمایید :



تصویری از گرامیداشت پانزدهمین سالگرد تاسیس 
گروه تئاتر جوان میبد و اختتامیه نمایش سی مرغ ، سیمرغ
(آبان ماه 1391)




تصویری از آخرین روز حضور کوروش زارعی در کارگاه نمایش گروه ( شهریور ماه 1392 )



ورود به سایت


خوش آمدید,
مهمان

ثبت نامثبت نام
فراموش کردن کلمه عبور؟فراموش کردن کلمه عبور؟

نام کاربری:
کلمه عبور:
تصویر امنیتی:تصویر امنیتی
کد تصویر امنیتی را وارد نمایید :

نظر سنجی

عملکرد گروه تئاتر جوان در شهرستان میبد چگونه بوده است ؟

عالی
خوب
متوسط
ضعیف


نتایج
نظرسنجی

رای ها: 595
نظرات: 107

پوسترها