تبلیغات


کلاسهای
 
بازیگری
 
به زودی 
  

جستجو در سایت

جستجو

آخرین مقالات

تئاتر خیابانی یا بیرونی

ادامه مطلب


چرا تئاتر کاربردی؟

ادامه مطلب


تأتر «پلِی بَک»

ادامه مطلب


تئاتر برای آموزش بهداشت

ادامه مطلب


تئاتر ِموزه

ادامه مطلب


تئاتر خاطره

ادامه مطلب


نمایش خلاق

ادامه مطلب


تئاتر آموزشی

ادامه مطلب


آیین ها و مراسم سنتی و قدیمی

ادامه مطلب


نمایشنامه زندگی گالیله ...

ادامه مطلب

کلمات کلیدی



آمار سایت


هاست
RSS خروجی

آمار سایت

اخبار





آرای هیات دوارن بیست و دومین جشنواره تئاتر استان یزد

ارسال شده توسط: مدیرسایت تاریخ: ۱۴.۰۷.۱۳۹۱ بازدیدها: ۲۹۸۳۸
هیئت داوران بیست و دومین جشنواره تئاتر استان یزد آرای خود را در عصر روز جمعه مورخ : 91/07/14 اعلام نمود که به شرح ذیل بود : 



در بخش طراحی بروشور، مسعود یزدی به خاطر نمایش «دختر و سرباز» جایزه جشنواره را از آن خود کرد. 

 

هیئت داوران جایزه گریمور را به ابراهیم سردارس به خاطر نمایش «عربده کشان بی‌نشان» تقدیم کرد.

در بخش موسیقی نیز از سرپرست گروه موسیقی نمایش «سیمرغ» تجلیل شد و دیپلم افتخار و تندیس جشنواره به حسین افروز، آهنگساز نمایش «پلی از جنس شیشه»‌ اختصاص یافت.

در بخش طراحی لباس، هیئت داوران برای کسب رتبه دوم هیچ‌یک از طراحی‌ها را شایسته تقدیر نداشت و از محمدجواد میبدی به خاطر نمایش «سیمرغ» تجلیل کرد.

در بخش طراحی صحنه رتبه‌های برتر به محمدرضا بهرامی به خاطر نمایش «پلی از جنس شیشه»، هادی دهقان به خاطر نمایش «بازگشت افتخارآمیز مردان جنگی" و محسن حائری‌زاده به خاطر نمایش «پناهنده» اختصاص یافت.

هیئت داوران در بخش بازیگری زن ضمن تقدیر از مریم نیک‌آیین و صدیقه مطلق به خاطر بازی در نمایش «کسی زیر سنگ آواز می‌خواند» با لوح تقدیر و جایزه نقدی، دیپلم افتخار و جایزه نقدی و تندیس جایزه را به برگزیده بازیگری زن، مریم هاشمی به خاطر بازی در نمایش «پلی از جنس شیشه» تقدیم کرد.

در بخش بازیگر مرد نیز از بازیگر نمایش «مصاحبه» امیررضا هنرمند با لوح تقدیر و جایزه نقدی تجلیل شد و رتبه سوم بازیگری و دیپلم افتخار و جایزه نقدی به علیرضا خورشید نام به خاطر بازی در نمایش «بازگشت افتخارآمیز مردان جنگی» تعلق گرفت.

در این بخش رتبه دوم بازیگری نیز به سید هادی آقابزرگی به خاطر بازی در نمایش «خاموشی دریا» اختصاص یافت و رتبه اول از آن سید مرتضی فخر موسوی به خاطر بازی در «پلی از جنس شیشه» اختصاص یافت.

در بخش نویسندگی نیز رامین قادری نسب به خاطر نمایش «پناهنده» و نگار نادری به خاطر نویسندگی نمایش «پلی از جنس شیشه» به ترتیب دوم و سوم شدند و هیئت داوران هیچ‌یک از نمایشنامه‌های این جشنواره را شایسته دریافت جایزه اول ندانست.

در بخش کارگردانی نیز رتبه سوم مشترکا به صادق نصیری به خاطر «کسی ایز زیر سنگ‌ها آواز می‌خواند» و هادی دهقان به خاطر «بازگشت افتخارآمیز مردان جنگی» اختصاص یافت.

هیئت داوران همچنین از علی جاور به خاطر کارگردانی نمایش «پلی از جنس شیشه» تجلیل کرد و رتبه دوم را به وی اختصاص داد اما در این بخش هیچ‌یک از آثار را شایسته جایزه اول ندانست.

هیئت داوران همچنین نمایش‌های برگزیده برای جشنواره منطقه‌ای تئاتر را «پلی از جنس شیشه» به کارگردانی علی جاور و نمایش «پناهنده»  مشروط به اصلاح و بازبینی مجدد اعلام کرد.

در پایان جشنواره نیز بنا به نظر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، به منظور تشویق هنرمندانی که کار بومی ارائه داده بودند، جوایزی را به مجید جوادیان، سیعد شهریار و رامین قادری نسب، نویسندگان نمایشنامه‌های بومی این دوره از جشنواره تئاتر استان یزد اهدا کرد.

مراجعه کنید به سایت انجمن هنرهای نمایشی استان یزد  

http://www.yazdtheater.ir/

پیامی ثبت نگردیده است.
نام شما:
متن پیام :
شکلک - 01 شکلک - 02 شکلک - 03 شکلک - 04 شکلک - 05 شکلک - 06 شکلک - 07 شکلک - 08 شکلک - 09 شکلک - 10 شکلک - 11 شکلک - 12 شکلک - 13 شکلک - 14 شکلک - 15 شکلک - 16 شکلک - 17 شکلک - 18
تصویر امنیتی:
تصویر امنیتی
کد تصویر امنیتی را وارد نمایید :



تصویری از گرامیداشت پانزدهمین سالگرد تاسیس 
گروه تئاتر جوان میبد و اختتامیه نمایش سی مرغ ، سیمرغ
(آبان ماه 1391)




تصویری از آخرین روز حضور کوروش زارعی در کارگاه نمایش گروه ( شهریور ماه 1392 )



ورود به سایت


خوش آمدید,
مهمان

ثبت نامثبت نام
فراموش کردن کلمه عبور؟فراموش کردن کلمه عبور؟

نام کاربری:
کلمه عبور:
تصویر امنیتی:تصویر امنیتی
کد تصویر امنیتی را وارد نمایید :

نظر سنجی

عملکرد گروه تئاتر جوان در شهرستان میبد چگونه بوده است ؟

عالی
خوب
متوسط
ضعیف


نتایج
نظرسنجی

رای ها: 595
نظرات: 107

پوسترها