تبلیغات


کلاسهای
 
بازیگری
 
به زودی 
  

جستجو در سایت

جستجو

آخرین مقالات

تئاتر خیابانی یا بیرونی

ادامه مطلب


چرا تئاتر کاربردی؟

ادامه مطلب


تأتر «پلِی بَک»

ادامه مطلب


تئاتر برای آموزش بهداشت

ادامه مطلب


تئاتر ِموزه

ادامه مطلب


تئاتر خاطره

ادامه مطلب


نمایش خلاق

ادامه مطلب


تئاتر آموزشی

ادامه مطلب


آیین ها و مراسم سنتی و قدیمی

ادامه مطلب


نمایشنامه زندگی گالیله ...

ادامه مطلب

کلمات کلیدی



آمار سایت


هاست
RSS خروجی

آمار سایت

اخبار





سید عبدالعظیم پویا در پنجمین شب اجرای سیمرغ حضور یافت.

ارسال شده توسط: مدیرسایت تاریخ: ۰۹.۰۸.۱۳۹۱ بازدیدها: ۳۸۰۴۴
سید عبدالعظیم پویا در پنجمین شب اجرا به همراه هیئت همراه به دیدن نمایش سیمرغ آمدند .

سيد عبدالعظيم پوبا


سيد عبد العظيم پويا«سيد عبد العظيم پويا»، متولد «ميبد» و فرزند «سيد علي»، پس از تحصيلات مقدماتي در «ميبد» و «اصفهان»، مدرك كارشناسي علوم اجتماعي را از «دانشگاه تهران» گرفت. وي تحصيلات خود را در دوره كارشناسي ارشد جامعه شناسي هنر در «دانشگاه استراسبورگ» در «فرانسه» ادامه داد ولي به ايران بازگشت و به فعاليت هاي پژوهشي پرداخت. او در سال 1381 مولف نمونه استان يزد شناخته شد. از او كتاب هاي «زندان اسكندر از نگاهي ديگر»، «سيماي باستاني شهر ميبد» و «آب نامه يزد» به چاپ رسيده است.پاره اي از مسيوليت ها و فعاليت هاي وي را مي توان اين گونه برشمرد: عضو «شوراي پژوهش اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي يزد»، عضو شوراي نويسندگان «فصل نامه فرهنگ يزد»، عضو «انجمن ميراث فرهنگي و انجمن ياوران يادگار هاي فرهنگي ميبد»، عضو شوراي سردبيري «هفته نامه سايبان»، مسيول «هنرستان هنر هاي تجسمي» در يزد، مدرس «دانشگاه ميبد»، همكاري در تاسيس «مركز يزد شناسي»، همكاري با «روزنامه نداي يزد»، تاسيس «هنرستان هنر هاي تجسمي» در يزد و «ميبد»، راه اندازي «موزه زيلو هاي تاريخي ميبد»، همكاري با «موسسه مطالعات و تحقيقات تهران»، مديريت «بنياد ميبدي» و چاپ مقاله هاي متعدد در نشريه ها و مجله ها.
 
 
 
 
در پایان اجرای نمایش سیمرغ جناب آقای پویا با کمال خوشحالی این حرکت گروه تئاتر جوان را قابل تحسین دانست و اظهار داشت باور نمی کردم که چنین نمایشی در شهرستان میبد به اجرا رسیده باشد و واقعا کارگردان کار توانسته است کاری کند که از بچه های میبدی چیزی را نشان دهد که همه باور کنند میبدی ها هم می توانند حرکتی رو به رشد و متفاوت از گذشته را ارائه دهند . اما چه خوب بود که ما تماشاچیان بیشتری را می دیدیم که استقبال بهتری از نمایش می کردند . و این باید ریشه یابی شود و هر جور هست مردم را به سالن تئاتر دعوت کرد . 
کارگردان نمایش در ادامه صحبت ها اظهار کرد : که بنده فکر می کنم اشتباه از مدیریت درست تولیدات نمایشی به این شکل است و چون نمایش های مناسبی تابحال برای اجرای عموم در میبد اجرا نشده است و این روند ادامه پیدا نکرده مردم مزاج و طبعی پیدا کرده اند که نمی توان به راحتی آنرا تغییر داد و این به آسیب شناسی دقیق نیاز دارد و باید گروه ها به تولیدات در خور شهر میبد بپردازند تا در آینده با استقبال خوب مردم مواجه شویم . 
جناب آقای پویا در پایان از این حرکت ارزشمند تقدیر و سپاس کرد و گفت : این حرکت باید ادامه پیدا کند و جلساتی نیز برای ارائه راهکارهای تولیدات بهتر برگزار شود تا در آینده اثرات آن را شاهد باشیم . میبد از دیر باز در میادین و جاهای مختلف آن نمایش های متعددی اجرا شده است که مطمئنا اگر کمرنگ نمی شد در کشور سرآمد می شد . اما از هم اکنون باید آن را بسط و گسترش داد . امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم تعاملی در جهت ارتقای این هنر مقدس و پرارزش داشته باشیم . 

abiat
 امتیازات : ۶۳۷۴   تاریخ: ۰۹.۰۸.۱۳۹۱ متن پیام : ۱
abiatآقای پویا انسانن واقعا متشخص و فهمیده ای هستند
انشاالله همشه موفق باشند
kh-Abiat
0
 تاریخ عضویت : ۲۰.۱۱.۱۳۹۰  1مرد اطلاعات شخصی


نام شما:
متن پیام :
شکلک - 01 شکلک - 02 شکلک - 03 شکلک - 04 شکلک - 05 شکلک - 06 شکلک - 07 شکلک - 08 شکلک - 09 شکلک - 10 شکلک - 11 شکلک - 12 شکلک - 13 شکلک - 14 شکلک - 15 شکلک - 16 شکلک - 17 شکلک - 18
تصویر امنیتی:
تصویر امنیتی
کد تصویر امنیتی را وارد نمایید :



تصویری از گرامیداشت پانزدهمین سالگرد تاسیس 
گروه تئاتر جوان میبد و اختتامیه نمایش سی مرغ ، سیمرغ
(آبان ماه 1391)




تصویری از آخرین روز حضور کوروش زارعی در کارگاه نمایش گروه ( شهریور ماه 1392 )



ورود به سایت


خوش آمدید,
مهمان

ثبت نامثبت نام
فراموش کردن کلمه عبور؟فراموش کردن کلمه عبور؟

نام کاربری:
کلمه عبور:
تصویر امنیتی:تصویر امنیتی
کد تصویر امنیتی را وارد نمایید :

نظر سنجی

عملکرد گروه تئاتر جوان در شهرستان میبد چگونه بوده است ؟

عالی
خوب
متوسط
ضعیف


نتایج
نظرسنجی

رای ها: 595
نظرات: 107

پوسترها