تبلیغات


کلاسهای
 
بازیگری
 
به زودی 
  

جستجو در سایت

جستجو

آخرین مقالات

تئاتر خیابانی یا بیرونی

ادامه مطلب


چرا تئاتر کاربردی؟

ادامه مطلب


تأتر «پلِی بَک»

ادامه مطلب


تئاتر برای آموزش بهداشت

ادامه مطلب


تئاتر ِموزه

ادامه مطلب


تئاتر خاطره

ادامه مطلب


نمایش خلاق

ادامه مطلب


تئاتر آموزشی

ادامه مطلب


آیین ها و مراسم سنتی و قدیمی

ادامه مطلب


نمایشنامه زندگی گالیله ...

ادامه مطلب

کلمات کلیدی



آمار سایت


هاست
RSS خروجی

آمار سایت

اخبار





هر چه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک

ارسال شده توسط: مدیرسایت تاریخ: ۰۸.۱۰.۱۳۹۱ بازدیدها: ۳۲۸۷۱
حسین زارع یکی از بازیگران با سابقه گروه تئاتر جوان است که با نظر سرپرست گروه به عنوان یکی از اعضای هیئت نظارت چند سالی است در زمینه های مختلف با گروه مشغول فعالیت است . اما به علت مشکلات زندگی مدتی است فعالیتش کمتر شده ولی یکی از پایه های فعال گروه محسوب می شود . از جمله بازی ها : سوگ یتیمان علی(ع)(از سال 1384 تا کنون) ، درخت انگور ، عاشورائیان، عشق برای وطن ، سیمرغ و ... 
امیدواریم پیامی که ایشان در رابطه با وضع کنونی هنر تئاتر در میبد داده اند، تلنگری باشد برای تمامی هنرمندان تئاتر میبد ... باشد که حضور فعال ایشان را در آینده نزدیک ببینیم که خود شخصا به حرفهای خود جامه عمل بپوشانند ...


بسمه تعالی 
پیشرفت فرهنگ هر جامعه ای نیازمند بالا بردن آگاهی مردم در زمینه های مختلف است . آگاهی موجب به وجود آمدن عقیده ، بعد از آن یقین و در وهله آخر به وجود آمدن ایمان است که عالی ترین درجه آگاهی است . و اگر فردی به این درجه از آگاهی برسد خود می تواند تعالی دهنده روح ، تفکر و فرهنگ جامعه گردد . و در جهت نیل به سازندگی قدم بردارد . 
در جامعه ما این وظیفه بر عهده اقشار مختلفی است که یکی از آنها هنر و هنرمند است . هنرمند با هنر خود موجب تعالی روح و فرهنگ انسان می شود . زشتی و زیبایی را به مردم نشان می دهد تا مردم خود با آگاهی ، عقیده و یا ایمان کامل زشت و زیبا را از هم تشخیص دهند . حال آنکه اگر هنرمند خود به این مرحله از آگاهی نرسیده باشد چگونه می تواند تعالی دهنده باشد . از آنجا که می گویند : حرف اگر از دل برآید لاجرم بر دل نشیند . 
پس باید به مردم فهیم خود حق بدهیم که از ما تأثیر نپذیرند و عرصه هنر را خالی گذارند . هنرمند قبل از اینکه بخواهد خوبی و بدی را به مردم نشان دهد باید خود به آن واقف باشد . تا بتواند مردم را مجاب به پذیرش کند . مردم به هنر پناه می آورند تا روح خود را تعالی بخشند و ما هنرمندان زشتی و زیبایی ، حقیقت و دروغ ، وفاداری و خیانت را به آنها نشان می دهیم و اگر خود به آنها ایمان نداریم نباید متوقع باشیم که آنها ما را بپذیرند . مردم هوشیارند و نمی توان با بازی با الفاظ آنها را گول زد (لااقل برای همیشه) پس دوستان عزیز هنرمند به جای اختلاف بر سر مسائل پوچ کمی به فکر مردمی باشیم که تشنه هنرند حال اینکه ما هنری ها درگیر مسائل حاشیه ای خویش هستیم . بیایید خود به تعالی روح خود بپردازیم و به مراحل بالای آگاهی برسیم تا بتوانیم جامعه ای بسازیم که از زندگی در آن لذت ببریم . اگر به وسیله هنر ما یک نفر از کار بد خود دست برداشته و تعالی یابد در کارنامه هنری مان تا ابد همین یک نفر را بس ، چرا که خدا می فرماید : اگر کسی یک نفر را نجات دهد گویی همه جامعه را نجات داده است . در پایان خدا را گواه می گیرم که روی سخنم با فرد یا افراد خاصی نبود بلکه به تمام هنرمندان به خصوص هنرمندان تئاتر شهر عزیزمان میبد بود . امید است در آینده ای نزدیک شاهد آشتی مردم با هنر و هنرمند باشیم .

درپایان می خواهم از سرپرست گروه به خاطر همکاری و تائید متن اینجانب جهت ارائه در سایت تشکر نمایم . و از همه شما دوستان می خواهم که نظرات و انتقادات خود را در این باره ارائه نمایید . 

 و من الله التوفیق 
حسین زارع (عضو هیئت نظارت گروه تئاتر جوان میبد) 
مهمان
تاریخ: ۱۶.۱۰.۱۳۹۱ متن پیام : ۵۳
مهمانراست میگی؟!
 تاریخ عضویت : اطلاعاتی ثبت نگردیده است.   اطلاعات شخصی
مهمان
تاریخ: ۱۶.۱۰.۱۳۹۱ متن پیام : ۵۲
مهمان حسین زارع در قالب همه این آدما ظاهر میشه ، بهتر بشناسیدش.
 تاریخ عضویت : اطلاعاتی ثبت نگردیده است.   اطلاعات شخصی
مهمان
تاریخ: ۱۶.۱۰.۱۳۹۱ متن پیام : ۵۱
مهمانحسین زارع مال این حرفا نیست
 تاریخ عضویت : اطلاعاتی ثبت نگردیده است.   اطلاعات شخصی
مهمان
تاریخ: ۱۶.۱۰.۱۳۹۱ متن پیام : ۵۰
مهمانبا این اوصاف تنهای تنهایی آقایی
 تاریخ عضویت : اطلاعاتی ثبت نگردیده است.   اطلاعات شخصی
مهمان
تاریخ: ۱۶.۱۰.۱۳۹۱ متن پیام : ۴۹
مهمانحسین زارع چنان حرف زده انگار که سرپرست گروهه . برو بابا آدم شو حسینا
 تاریخ عضویت : اطلاعاتی ثبت نگردیده است.   اطلاعات شخصی
مهمان
تاریخ: ۱۶.۱۰.۱۳۹۱ متن پیام : ۴۸
مهمانیعنی حسین از موقعیتش میترسه ؟1
 تاریخ عضویت : اطلاعاتی ثبت نگردیده است.   اطلاعات شخصی
مهمان
تاریخ: ۱۶.۱۰.۱۳۹۱ متن پیام : ۴۷
مهماندورو تر از حسین زارع در گروه وجود ندارد کسی وجود ندارد .
 تاریخ عضویت : اطلاعاتی ثبت نگردیده است.   اطلاعات شخصی
seyfyan
 امتیازات : ۴۰۱۸   تاریخ: ۱۴.۱۰.۱۳۹۱ متن پیام : ۴۶
seyfyandorod ostad
alireza-seyfyan
0
 تاریخ عضویت : ۲۰.۱۱.۱۳۹۰  1مرد اطلاعات شخصی
مهمان
تاریخ: ۱۳.۱۰.۱۳۹۱ متن پیام : ۴۵
مهماندم دروازه ميدن عدس پلو .آقایی تیمتو بردارو برو.حسین زارعت هم که بابای کرد استاد
 تاریخ عضویت : اطلاعاتی ثبت نگردیده است.   اطلاعات شخصی
قطب جدید
تاریخ: ۱۳.۱۰.۱۳۹۱ متن پیام : ۴۴
قطب جدیدیکایک کسانی که پیام داده اید دارای عقل درست و حسابی نیستید . همه دیوانه و .... هستید . برید آش بخورین ببنین چقدر خرید ...
 تاریخ عضویت : اطلاعاتی ثبت نگردیده است.   اطلاعات شخصی
jufarzade
 امتیازات : ۴۶۲۵   تاریخ: ۱۳.۱۰.۱۳۹۱ متن پیام : ۴۳
jufarzade« هنرمند بودن یعنی شکست خوردن، آن هم شکستی که هیچ کس دیگر جرات تجربه آن را ندارد. این شکست جهان اوست و پا پس کشیدن از آن یعنی فرار از جبهه، یعنی هنر نمایی و خانه داری به سبک اعلا، یعنی زندگی کردن.. خوب می دانم اکنون تمام آنچه لازم است... آن است که از این تسلیم و تن سپردن، از این تایید، از این وفاداری به شکست نیز یک مناسبت هنری جدید، یک قطب جدید برای همان رابطه، بسازیم، و از کنشی که او نا توان از کنش و ناچار از کنش، بدان دست می زند، کنشی بیانی بسازیم، حتی اگر این بیان فقط به خود کنش، و نا ممکن بودن و اجباری بودنش، منحصر شود.»

« ساموئل بکت»
j-j-z
0
 تاریخ عضویت : ۱۰.۱۲.۱۳۹۰  1مرد اطلاعات شخصی
honardost
 امتیازات : ۸۷۰۵   تاریخ: ۱۳.۱۰.۱۳۹۱ متن پیام : ۴۲
honardostهر چی بگم دوستان با سطحی نگری ، برداشت می کنن ! پس سکوت بهتر است و باید گفت :
هفت شهر عشق را عطار گشت
ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم
هنر زیباترین عشق روی زمین است...
0
 تاریخ عضویت : ۱۳.۱۱.۱۳۹۱  1مرد اطلاعات شخصی
HoseinZare
 امتیازات : ۱۰۴۵   تاریخ: ۱۳.۱۰.۱۳۹۱ متن پیام : ۴۱
HoseinZareجناب استاد آقایی
در مورد علی یا معاویه بودن این را بگویم که علی(ع) وقتی رفت دیگر کسی به مانندش نیامد فقط پسران معصومش.و علی وار زیستن در این زمانه بسیار سخت است کسی این ادعا را نمی تواند بکند .اگر بین چپی و راستی هیچکدام بر صراط درستی قدم برندارند تکلیف ما چیست؟ شما جواب قشنگی دادید و گفتید بی طرف بمانید وما چند وقتی با اجازه شما استاد گرانقدر به دور از این وادی پر هیاهو و توخالی خواهیم گذراند ولی هر کس سلاممان کرد جوابش را می دهیم و جدای از تئاتر و کارهنری با او دوستیم.اگر این کار نیز شما را آزرده میکند بفرمایید تا با هیچکدام دست و سلام و علیک هم نداشته باشیم.ولی توقع جنگ و دعوا و بازستاندن حق را از اینجانب نداشته باشید زیرا که بنده تا الان که گذشته جاهای زیادی که حق گروه پایمال شده آستین بالا زده و جنگیده ام و هم خدا و خودتان شاهد بر این موضوع بوده اید.حال انکه نه حقی از گروه گرفته شده نه جنگی در راهست.ما در بسیاری از مواقع توقع حمایت شما را داشتیم شما چرا پا به عرصه نگذاشتید و خود را کنار کشیدید.مسلما کوچکترها نیاز بیشتری به حمایت بزرگترها دارند تا عکس این قضیه.در این مورد شما بهتر بود به جای علنی کردن درگیری در سایت و آب در اسیاب دشمن ریختن موضوع را در جلسه دیروز(12/10)حل میکردید.پس تیشه تان را زمین گذاشته وریشه گروه را تباه نکنید . چرا که ما شاخه های بزرگ وکوچک با به قول شما میوه های این درختیم و قطع کردن و تیشه زدن هیچ وقت به صلاح درخت نیست. پیام قبلی من به شما نبود که اینگونه آزرده خاطر گشتید ولی به هر حال هر جور صلاح میدانید عمل کنید.می توانید حکم اخراج من را چون مهدی وبقیه افراد صادر کرده ودر سایت بزنید.ما تابع دستورات شماییم.از شما توقع بیشتر از اینها می رفت جناب استاد.ما پشت خط منتظر حکم شماییم.
امیدوارم خدا خطای همه ما را ببخشد و شما نیز اگر خطایی از شاگرد تنبلتان دیدید از او بگذرید.
و من الله توفیق
Mohammad hosein zare
حواست به ساعت مچی ات باشد
این روزها ثانیه ها از زیر ساعت در می روند
0
 تاریخ عضویت : ۰۸.۱۰.۱۳۹۱  1مرد اطلاعات شخصی
jufarzade
 امتیازات : ۴۶۲۵   تاریخ: ۱۲.۱۰.۱۳۹۱ متن پیام : ۴۰
jufarzadeسلام گرم به حسین عزیز ،حسین جان عزیزان هنرمندما منتظرهمین بودند که تو ،من ،آقایی و... کناربکشیم و عرصه را رها کنیم البته به ظاهرمی گویندکه دلشان بندگروه ما نیست امافکروذکرشان گروه ماست .نه ...نه حسین جان بایدتاآخرش رفت تاآخرین وادی .
حتی به قیمت فداشدن حسین ها وجعفرها .آقایی ها و...
من به نوبه خودم هنوزآنچنان آب دیده وباتجربه نیستم که خدای نکرده خواسته باشم ادعایی کنم ولی به هیچ وجه نمی گذارم حق خودم وگروهم پایمال شودالبته درهرگروهی که فعالیعت دارم چه گروه تعزیه رفقاوچه تئاتر .خلاصه اگرخوشحالی همان افرادی راکه گفتبی می خواهی بسم الله وحق نگهدارت ولی اگرخودت وگروهت مهمی یاعلی وبسم الله وبه دوستان عزیزی که پیام های قشنگ وزیبامی دهند مثله همیشه می گویم :

ماییم ونوای بی نوایی بسمه الله اگرحریف مایی .
j-j-z
0
 تاریخ عضویت : ۱۰.۱۲.۱۳۹۰  1مرد اطلاعات شخصی
HoseinZare
 امتیازات : ۱۰۴۵   تاریخ: ۱۲.۱۰.۱۳۹۱ متن پیام : ۳۹
HoseinZareباور کنید تا این موقع اینقدر به پیام خودم ایمان نداشتم.امروز فهمیدم خیلی وضع بدتر از ان است که فکرش را میکردم و امروز دانستم چرا وضع جامعه رو به ویرانی است.وقتی در جامعه ای هنرمند که متصدی فرهنگ وهنر است بی فرهنگ ، بی ادب ، دریده و فحاش است چه توقعی از کوچه بازاری می رود کما اینکه من در جمع انسانهای عادی وکوچه بازاری ادب و فرهنگ و دوستی را بیشتر از جمع بظاهر هنرمندانه دوستان و دشمنان خویش دیدم.برای این مردم متاسفم که سکان فرهنگ وهنرشان را مشتی انسان جنگ جو ،انحصار طلب و ریاست دوست به دست گرفته اند که در پیدا و پنهان ،بین دوست و دشمن از هم بد می گویند و بجای رقابت سالم دست تخریب قوی دارند.هنر وسیله ای شده برای مسخره کردن ،تخریب و کوبیدن یکدیگر و لاغیر.ما پوز فلان گروه را میزنیم ، فلانی که نمی تئاند ....ش را بالا بکشد چه برسد به بازیگری ، فلانی با پارتی مدرک گرفته و من تجربی خیلی بهتر بلدم ،اون موقعی که ما تو جشنواره های مختلف کار می کردیم فلانی داشت شیر میخورد،فلانی که بازی بلد نیست رفته کارگردان شده،
این مدت با همه متصدیان رفت وآمد داشتم و بعضا چیزهای بدتری شنیدم که از نقل آنها شرم دارم.
شما میخواهید مردم را بسازید؟ من ادب واحترام کارگران کارخانه کاشی را بیشتر از شما دیدم
شما میخواهید مردم را رشد دهید؟من ادب پیرمردهای سرکوچه نشین را بیشتر از شما دیدم
البته این را بگویم که ادب شما بیشتر از تماشاچیان فوتبال است و همین جای شکر دارد.
پس یبایید خودمان را چند وقتی از این وادی مقدس که ما خرابش کرده ایم کنار بکشیم و خود را بسازیم و کمی بیشتر فکر کنیم.روی صحبت اول با خودم است به دوستان برنخورد که به ما توهین کردی و فلان.تا موقعی که فرهنگ ،علم ،ادب و حس انسان دوستی ام بیشتر از مزدم کوچه بازاری نشود این وادی مقدس را خراب نمیکنم. عرصه بسیار پاک و پر مسئولیتی است من نباید عرصه را خراب کنم زیرا مکانهای مقدس مکانهای پرمسولیتی هستند وخدا جواب تخریب چیان این عرصه ها را زود می دهد.پس فعلا به دور از این هیاهو چند وقتی به تزکیه خود می پردازم و موقعی که دانستم به اندازه تار مویی از مردم بالاتر رفته ام وعرصه نیز عرصه مقدسی شده برخواهم گشت وگرنه برای همیشه عطایش را به لقایش میبخشم و سکان را با تمام جلال وجبروتش به شما وامیگذارم و فقط بعنوان تماشاگر آن هم برای بالا بردن فرهنگ خود(!!!!؟) روی صندلی های سالن های خالی از تماشاگرتان مینشینم.این بار روی سخنم با افراد خاصی بود که شبیه همان گربه دزدند که چوبدستی را یرمیداری حساب کار خودشان را میکنند افراد دورو ، حسود و... نه همه شما دوستان و حتی دشمنان هنرمند خودم.امیدوارم از حقیر خورده نگیرید.
دوستدار تک شما هنرمندان واقعی(چه دوست و چه رقیب خودم)
محمدحسین زارع ده آبادی
حواست به ساعت مچی ات باشد
این روزها ثانیه ها از زیر ساعت در می روند
0
 تاریخ عضویت : ۰۸.۱۰.۱۳۹۱  1مرد اطلاعات شخصی




نام شما:
متن پیام :
شکلک - 01 شکلک - 02 شکلک - 03 شکلک - 04 شکلک - 05 شکلک - 06 شکلک - 07 شکلک - 08 شکلک - 09 شکلک - 10 شکلک - 11 شکلک - 12 شکلک - 13 شکلک - 14 شکلک - 15 شکلک - 16 شکلک - 17 شکلک - 18
تصویر امنیتی:
تصویر امنیتی
کد تصویر امنیتی را وارد نمایید :



تصویری از گرامیداشت پانزدهمین سالگرد تاسیس 
گروه تئاتر جوان میبد و اختتامیه نمایش سی مرغ ، سیمرغ
(آبان ماه 1391)




تصویری از آخرین روز حضور کوروش زارعی در کارگاه نمایش گروه ( شهریور ماه 1392 )



ورود به سایت


خوش آمدید,
مهمان

ثبت نامثبت نام
فراموش کردن کلمه عبور؟فراموش کردن کلمه عبور؟

نام کاربری:
کلمه عبور:
تصویر امنیتی:تصویر امنیتی
کد تصویر امنیتی را وارد نمایید :

نظر سنجی

عملکرد گروه تئاتر جوان در شهرستان میبد چگونه بوده است ؟

عالی
خوب
متوسط
ضعیف


نتایج
نظرسنجی

رای ها: 595
نظرات: 107

پوسترها